Gå til innhold

Menssmerter


Veronika79

Anbefalte innlegg

2 morgenen jeg våkner av menssmerter. I går hadde jeg sterke kynnere i mange timer etterpå. Nå har jeg nettopp stått opp pga disse smertene, men nå kjenner jeg ikke noe mer. Noen som vet hva disse menssmertene er for noe? Får vel ta natti litt til her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du! det kan høres ut som det er modningsrier du har hatt... Jeg har hatt masse menslignende smerter i tre uker nå, og jordmor har forklart at det muligens er modningsrier jeg har hatt. (jeg er moden og har 3 cm åpning). Men er også noen dager på overtid nå... Lykke til c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Takker for svar. Har prata med jordmor nå. Kunne være at fødsel var i gang, eller modning som du sier. Jeg måtte bare vente å se om det ble rier ut av det. Har sammentrekninger nå. Jeg får bare vente å se... ;o) Er ennå 24 dager igjen til termin, men er ikke prematurt lenger så det gjør ikke noe om hun kommer ut. Rier ble ikke stoppet etter uke 34 sa hun. (Heldigvis, lei jeg nå)

Jeg vet ikke hvilket leie hun ligger i enda, tar det av her så får jeg ta turen å sjekke det.

Stakkars deg som er på overtid!! Håper det starter snart. Lykke til med fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt det slik i noen uker nå, har ikke termin før om 11 dager. Merker kraftige kynnere og menssmerter på kvelden, men det gir seg alltid. Begynner å bli klar for at det skal skje noe snart...Men regner ikke med at den lille kommer før rundt termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får bare vente å se ;o). Hun sa det kunne bli rier av det eller de kunne stoppe. Var ikke godt å vite. Jeg våkner av disse smertene om morgenen. Umulig å sove med dem.

Ellers har ikke slimproppen gått og magen står som ett fjell, den henger ikke ned. Har heller ikke fått det berømte fødeansiktet.

Så er godt mulig kroppen gir meg falske forhåpninger her....

11 dager igjen bare. Da anbefaler jeg deg å ha sex.. Se om det setter det i gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også disse modningsriene for omtrent 3 uker siden, og har hatt de av og på siden.... Jordmor var overbevist om at jeg kom til å føde før tia, men nå har jeg 3 dager igjen til termin og fremdeles ikke sett snurten til babyen! :( Kjipt å innstille seg på at babyen kommer til å bli født før, så PRØV (vet d er utrolig vanskelig...) å ta en dag av ganga. Som alle sier til meg og som jeg er drittlei av å høre: "han kommer når han er klar!!" ARG!!!! Men prøv å ikke få noen forhåpninger ihvertfall! Min slimpropp er enda ikke gått, og den trenger nødvendigvis ikke å gjøre d heller.

Jeg gikk en halvtimes tur i går og jeg følte d hjalp med å få babyen til å virkelig komme ned i bekkenet. Har hatt konstant kynnere i natt og i dag, så håper at babyen kan tenke seg å komme ut idag. Har enda ikke kjent riene sette inn, men er jo lov å håpe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen! Hele ventetida mi har blitt ødelagt av at jordmor mente jeg skulle føde for tre uker siden...jeg trasset meg hjem fra fødeavdelingen fordi jeg følte overhodet ikke at noe var i gang, jeg hadde jo ikke vondt bare regelmessige kynnere med 4 min mellomrom. Jeg hadde termin den 28.mars og føler jeg har gått tre uker på overtid nå pga det som skjedde. Jeg har vært moden hele tida, 2-3 cm åpning og slimproppen gikk også for 2 1/2 uke siden. Jeg har prøvd alt for å sette i gang, sex, sterk mat lakserolje, løpe trapper, vaske tak og vegger, spise kanel..ja alt som er mulig å finne av kjærringråd. Men ingenting funker, selv om jeg er moden. Det eneste je ikke har prøvd er å slappe av, og det har jeg nå forstått at jeg må prøve..en stresset kropp går senere i fødsel fikk jeg høre på fødeavdelingen på Mandag. Så får vi se da om je klarer å kjede han ut i stedet c",) Mitt råd er i hvertfall å ikke stresse, jeg vet hvor j...irriterende det er å høre slik "dumme" råd for je fikk de selv men hørte ikke etter. Eneste je har oppnådd er å bli enda mer sliten og lei. Jeg ønsker dere alle lykke til, prøv å innstille dere på 2 uker over termin så blir dere forhåpentligvis bare positivt overraska i stedet for skuffet slik som jeg har blitt. Nå var je gledesdreper...beklager det men jeg unner ingen å gjøre samme feilen som meg.

Ha en flott dag, uansett så er det ikke lenge igjen for noen av oss nå c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Har hatt kynnere og nedpress i flere uker. Men mensen smertene er nytt. Er ikke så godt å vite når det skjer. Har innstilt meg på en påskebaby jeg psykisk. Toskehode som jeg er... ;o) Men jeg vet jo hun kommer når hun er klar. 1. mann kom på termin. Med han fikk jeg aldri rier. Vannet gikk bare så de satte riene i gang da de aldri kom selv. Nå har jeg verken kynnere eller menssmerter, men kan bare gå litt så kommer kynnerene. Sånn har det vært noen uker nå som sagt. Gå tur å sånneting har jeg ikke bekken og rygg til. Og gjør jeg det selv om vil jeg få svi med ekstra smerter under en eventuell fødsel.. Skulle tatt over gulvene her med en mopp, men det betyr bare smerter resten av dagen og i morgen... Så velger å ta det rolig. Få en time på øye gjerne da det har vært lite søvn i natt.

Lykke til med fødsel. Tror sex hjelper bedre enn tur for å få det i gang.. Lite tips.. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...