*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Da våket jeg. For 3 timer siden, Har bare lagt der og kjent etter å telt rier jeg nå i tre timer. de begynte med 12 min mellom hver og er nå nede i mellom 9 og 6 min mellom hver. Å disse er super vonde. Kjennes nesten ut som jeg skal deles på midten.. Å de går både forran å bak i ryggen.. Ikke får jeg puste da de er på topp heller.... Ønsk meg lykke til da jenter, Så håper jeg denne lille narren ikke bare er en luring. Å Lykke til alle dere andre som muligens vil føde menst jeg er borte, (hvis jeg blir litt borte nå da) hehe..
aomeg Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Oi..Vi får håpe dette ikke er aprilsnarr men ekte vare =) LYKKE TIL!! Sitter selv her med vond rygg, 14 dg til termin og ingen tegn til fødsel enda.Så motiverende å lese om andre =)
Plutselig_gravid Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Sitter med rier jeg også :):) Ca.4-6 min mellom og det vonde varer ca 1 min. Klarte faktisk å sove mellom takene i natt, men våknet hver gang det kom en rie. Har sendt gubben på jobb, men spørs hvor lenge han får bli der. Begynner å gjøre ganske så vondt nå - men vet jo at det skal bli 10 ganger verre. Minst.
trilla Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 4-6 min mellom?..Skal man ikke på sykehuset når det er 5 min mellom hver??..blir litt forvirret av dette riegreiene, ikke alltid godt å vite hva som er hva når man ikke har noe å sammenlikne med.
Ranni Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Misunnelig!! Jeg har termin i dag, men ingen tegn til noe som helst... Lykke til, da :-)
komplett familie Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 åh så spennende for begge to =) Hvis dere er her enda så hold oss oppdatert, ellers får vi håpe at dere snart holder babyene deres i armene. Lykke til
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 1. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2009 Halloen Jepp jeg er i gang Har vert på klinikken nå og hatt en liten sjekk. Sovnet igjen i 6 tiden i morges av at riene dabbet litt av, men våknet igjen av at vannet var gått.. Så vi tok oss en liten tur ned vi på sjekk for sikkerhetsskyld. Rinene er nå med 10 min mellom. Såde er ikke så tette, men det var vist ikke uvanlig att de dabbet litt av da vannet gikk sa jordmoren... Så nå skal jeg bare vente å håpe på at de tar seg opp igjen, Så jeg kan bli ferdig, Hvis ikke noe frorandres skal jeg ned i gjen kl 8 i kveld.. Men nå er min plan å bare slappe av litt så skal jeg i gang å støvsuge.. Men de riene jeg har er så ufattelig vonde at det likner ikke grisen.. snakk om å kjennes ut som man blir delt på midten....
nattergal78 Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 grattis dere...blir så misunnelig...skal på overtidskontroll på ullevål i morgen og håper på effektiv stripping sånn som du *plutselig gravid* fortalte om...
Plutselig_gravid Skrevet 1. april 2009 #9 Skrevet 1. april 2009 Da drar vi straks på KK :) Vondt nå ja.... Jeg ble strippet i sikkert 5 min uten stopp. Vondt som f.... , men tydeligvis verdt det :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå