Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Og der hang ekstranøkkelen også, aldri rota meg til å finne en sikker plass til reservern.. *wææ* Noen som ser? Eller noen osm vet hva det vil koste å få ny tenningslås, sette opp nytt elektrisk system til tenningslås og nye låser til bildørene ++?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. april 2009 Heldigvis er det ikke sentrallås på min da. Er en gammel modell (86). Nei, jeg håper inderlig jeg har latt en nøkkel være igjen hos mamma og pappa - så kan de sende nedover til meg. Jeg har hatt fire nøkler på den bilen - per dags dato har jeg ingen. hehe:p Rotekopp de luxe. Er ikke synd på meg i det hele tatt, burde tatt mer vare på den. *grr* Men, kjipt er det.. Jaja ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå