Gå til innhold

Jeg mistet bilnøklene idag!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og der hang ekstranøkkelen også, aldri rota meg til å finne en sikker plass til reservern..

*wææ*

 

Noen som ser? :D

Eller noen osm vet hva det vil koste å få ny tenningslås, sette opp nytt elektrisk system til tenningslås og nye låser til bildørene ++?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis er det ikke sentrallås på min da.

Er en gammel modell (86).

 

Nei, jeg håper inderlig jeg har latt en nøkkel være igjen hos mamma og pappa - så kan de sende nedover til meg.

Jeg har hatt fire nøkler på den bilen - per dags dato har jeg ingen. hehe:p

 

Rotekopp de luxe.

Er ikke synd på meg i det hele tatt, burde tatt mer vare på den.

*grr*

Men, kjipt er det.. Jaja ... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...