<3katie<3 Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Vi skal kjøpe nytt sete til lillegutt, men det er mye å velge mellom så jeg lurte på om noen har ett sete de vil anbefale. Setter stor pris på mange svar
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Selv har jeg maxi cosi seter, de passer veldig godt til mine barn og bilen vår. Jeg vil anbefale deg på det sterkeste og ta med deg barn og bil for å se hva som passer best til dere. Er stor forskjell på det har jeg merket. Pass på og få god pass form til rygg, gode side støtter til hode og side og rumpe slik at barnet sitter godt i sete. Vårt kan legges bak litt i ryggen og det kan setene i bilen vår også, så når barna sovner så kan de få en liten vipp bak og sove godt i stedet for at hodet skal dingle framover. Har hørt at det er best at en sitter mest mulig rett opp i ryggen ved en kolisjon, tror jeg hørte dette ang baby seter, men jeg tenker slik at det er ikke noe bra å kollidere hvis barnas hode henger på brystet på dem heller.. Men jeg legger dem ikke langt bak..
<3katie<3 Skrevet 4. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2009 Tusen takk for svar, ja lurte litt på maxi cosi for det var det vi hadde som 1 sete også, og de var veldig bra. Og det med nakken er jeg helt enig i, ser så vondt ut når de sover sånn med hodet hengende. Det gjør han nemlig i det han har nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå