Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 har ikke muligheten til å måle meg, men har frøset i hele idag og nå ligger jeg her i sengen og føler at jeg koker over, ørene er kokvarm og kinnene brenner.. ??
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 HAr du andre symptom? Det kan være så enkelt at du nå har fått varmen tilbake, etter å ha frøset i hele dag:)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Er kvalm,slapp, har sovet mye idag, ingen andre symptomer:/ men har stresset noe sinnsykt de siste dagene med flyttning og sovet lite..
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Umulig for oss og si...hva med paracet? Svosj så var feberen en saga blott:)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Ja tok et glass rødvin tidligere ikveld, litt dumt å ta paracet da??
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Da kan det være at tempen din er litt i ulage, pga stress. Ikke at det er feber. Og når feberen stiger, så fryser en, og når den synker så "koker" en:) Tror nok bare du er sliten, da:) Kvalm, slapp, og dårlig regulert temp er jo typisk når en er skikkelig utmattet etter en stressperiode.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 Der kom forklaringen på varmen; rødvinen. Alkohol varmer, det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå