Maba85 Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 ..jeg er 10+4 i morgen og skal til jordmor! Noen som har hørt hjerteslag så tidlig? krysser fingrene
*toppris* Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 vet det er flere her inne som har hørt det tidlig... men selv har jeg ikke hørt det så tidlig... hørte det når jeg var 13+... legen sa at hun fant det vanligvis ikke før tidligst når man er 14+... men må legge til at apparatet hennes var drittdårlig da;) fått låne doppler av ei veninne så jeg fant det selv:) så er du heldig så finner dere det...men dersom ikke er det ingen grunn til å bekymre seg:) lykke til:)
Gjest eelis+spire Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Er det vanlig for lege å bruke doppler, sånn at mor også kan høre hjertet? Jeg er veldig spent på akkurat det, har time på mandag :-)
Mimmi84 Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 jeg var hos jordmor i dag, fordi jeg var bekymret om det var no liv der. hun sa hun kunne prøve men at det var litt tidelig. er akurat i uke13. og der skal jeg si det dunket!! utrolig deilig det var såpas tydelig lyd at jeg nok tror den har vært hørbar en stund allerede. ikke vet jeg, om det er sånn at man først hører den litt, og så tydligere senere i svangerskapet, eller om det er sånn: ingen ting, og så LYD?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå