sjøsamen Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Jeg har i dag hatt noen stikkende smerter fra navelregionen og nedover, akkurat som om noen stikker med en nål. Har hatt litt små blødninger i et par uker, dette forsvant for et par dager siden. I kveld oppdaget jeg litt friskt blod på papiret... betyr det at jeg kan miste?? Er 8+4 i dag.
englebasse Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Ikke nødvendigvis, det kan oppstå små blødninger igjennom svangerskapet. Dette pågunn av mange ting. Utvidelse av livmoren,f.eks. Der er mange som har mens lignende blødninger. Eg ville ikke bekymre meg før du blør mye, med store smerter, klumper i blodet og kvalme samtidig. Ut i fra at du er 8+4 regner eg med at du snart skal til kontroll. Eg ville ha tatt dette opp med legen eller jordmora, når du skal, de kan svare deg mye bedre på dine spørsmål. Men eg tror ikke du skal bekymre deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå