Gå til innhold

Hvilken type smokk velger dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt inn

2 MAM smokker med latex

1 MAM smokk med silikon

1 Avent smokk med silikon.

Hvilke smokker velger/foretrekker dere og med hvilken sugedel?

Hvorfor nettopp denne?

Takk for svar!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir vel å prøve seg frem denne gangen også, hvilken type babyen liker best:)

første jenta mi skulle bare ha silikonsmokk (de blanke) men dette var når hun var blitt noen mnd gammel at det kom tydelig frem hva hun foretrakk

mens yngste jenta ville bare ha gummismukk (de brune)

så er det jo forskjellig fasong på de også..

Skrevet

Jeg har kjøpt NUK latex... Dette hadde førstemann, så får vi se om lillebroren vil ha det, om han i det hele tatt vil ha sutt :)

Skrevet

Her må man egentlig bare prøve seg litt fram, og se hva baby liker, OM hun i d hele tatt vil ta smokken...Ikke alle babyer som vil det! Da er d ofte lurt m sånne små nyfødt-smokker, som er mye mindre og lettere enn de "vanlige" smokkene!

Skrevet

Glemte å si at jenta mi er ganske "alt-etende" hva smokker angår, så vi bruker både lateks og silikon om hverandre!

Skrevet

NUK latex er det som fungerte på førstemann her også. Vi prøvde noen andre typer, men de falt ikke i smak. Fikk den anbefalt av helsesøster. Tror man bare må prøve seg fram og se hvem som faller i smak hos junior.

Skrevet

Her blir det også NUK, har kjøpt silikon for det foretrakk førstemann. Disse suttene var de eneste som funket her i huset, de falt ikke så lett ut pga fasongen.

Det menneske som oppfant suttene burde vunnet fredsprisen:-)

Skrevet

Jeg har en MAM smokk med silikon tut som jeg har fått i en eller annen gratis pakke. Så har jeg kjøpt to Tommy Tipee for 0-3 mnd i silikon som lover gull og grønne skoger og riktig oral utvikling osv. Tror det kostet over 100 kr for to stk. Jeg ble litt revet med en dag jeg var på baby-shop. Jeg har arvet så mye klær, så når jeg ikke kan kjøpe det hender det jeg sprekker litt og kjøper all verdens andre lure ting ;o)

Skrevet

Hei! Jeg brukte bare mam forrige gang fordi aventsmokken var for stor, den ble liggende over nesa til babyen, men det blir jo den babyen liker best! Lykke til!

Skrevet

Takk for svar folkens!:)

Er så ufattelig mye man skal lure på som førstegangs altså!:) hehe!

Skrevet

Man trenger da ikke kjøpe ALT før ungen er født. Er ikke sikkert at ungen har behov for smokk dersom han/hun er fornøyd med å patte på mammas pupp. Jeg venter med å kjøpe smokk til ungen evnt. trenger det:-) Mitt råd: Stress ned og ta ting litt etter hvert!

Skrevet

jeg har bestilt på mambaby.com. Har bestilt i latex... Synes de ser finest ut... Der får du med navn på også. Synes det er litt morsomt, vet hvem sin smokk det er... Koster ca200kr for 6 stk. får de i grønn, blå eller rosa. der er også smokker fpr prematurbarn. Og når de blir pover 4 mnd. da kan du også bestille med stjernetegnet på.

Men la babyen bestemme. Min opplevelse var at de jeg først kjøpte inn, -disse fra maambaby, ja det er di han fortsatt liker. sønnen vår på 1,6 år. lillesøster som kommer om 7 uker..... får også slike. med navnet sitt på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...