snart to barns mamma:) Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 kan ikke huske at jeg så noe til det i sist svangerskap og har enda ikke sett noe denne gangen?
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 JOrdmora mi sa at den kunne komme samtidig som vannet eller at man ikke la merke til den i det hele tatt så jeg henger meg ikek så mye opp i den!
Eddav Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Jeg merket ikke noe til slimproppen forrige svangerskap. Har heller ikke sett noe til den nå. Regner nesten ikke med å se den, det kan jo være at den går uten at man merker det.
2 små og en undulat Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Slimproppen kan gå i flere omganger, og hvis den bare går litt om gangen vil man nok ikke tenke veldig mye over det. Min gikk under fødselen da jeg hadde rundt 6 cm åpning. Hele slimproppen gikk da og det var ikke tvil om hva det var;)
to_tette? Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 så aldri noe til noen slimpropp da jeg fødte første gang det er vel ikke alltid man legger merke til den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå