Gå til innhold

tette barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

andre her som har to tette...???fikk selv i 08 å vurderer å prøve i gjenn?noen som har erfaringer med to tette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring enda, men jeg fikk en gutt i Juni 08 og er nå 20 uker på vei med nummer 2. Så her blir det bare 14 mnd mellom. Vi syntes det er veldig stas. Det har gått overraskende bra å gå gravid med en liten en å ta seg av, men merker selvsagt at jeg ikke får gjort noe særlig med husarbeid:-) Men men det kan mannen ta! Vi ser veldig frem til å få de så tett, blir nok hektisk men tror nok de vil få masse glede i hverandre. Her blir det også to gutter, så håper de blir som erteris hehe:-)

Skrevet

sier som emilia: har ei på 16 mnd og er 11 uker på vei:)

hun rekker å bli 23mnd før ungen blir født, så det blir tett og sikkert slitsomt/gøy/spennende/krevende og herlig:)

Skrevet

Hei hei! :-)

Vi har to tette barn som nå har rukket å bli 4 og 3 år! (tiden flyr avgårde...)

Jeg ble gravid når eldste var 8 mnd. Selvfølgelig var det litt tungt i svangerskapet, men så blir jeg ekstrem kvalm og da... Men det gikk fint!

For min del ble ikke overgangen fra ett til to barn stor egentlig. Men så fikk vi en rolig nummer to :-) Hadde begge hjemme i tre - fire mnd og så begynte storesøster i bhg 50 %. Syns vi hadde all verdens av tid, og dagene var rolige og koselige! Barna er super tette og har veldig sterke bånd i dag. Jeg ville aldri gjort det annerledes!

Hadde alt gått etter planen hadde vi hatt et til barn nå på 7 mnd, men vi mistet henne like etter fødsel... Vi ville gjerne ha nummer tre ganske tett på de to andre. Nå blir det litt lengre sprik mellom han på tre og babyen som blir født i august. Men det blir helt sikkert kjempeflott det også! :-)

Om dere ønsker to tette syns jeg dere skal gå for det ! :-)

Lykke til !

Skrevet

Jeg fikk gutt feb 05 og jente jan 07 så de er ganske tette, venter ei jente til i mai (så ikke helt den komme men...;) så regner med vi får litt å henge fingra i de neste årene! Klart det er mye arbeid og til tider slitsomt å ha flere små på en gang, men en får jo igjen for det når ungene er blitt litt større og kan leke sammen, og tror kanskje de kan få et tettere søskenforhold om de ikke skiller altfor mye i alder! Dessuten blir en jo ferdig med småbarnstiden relativt tidlig i forhold til å få dem med 5 års mellmrom liksom....Så jeg og mannen min ser frem til noen fine men hektiske år med full barneprioritet fremover, så får vi ta igjen litt av våre egne liv når småtrolla er blitt litt større!:)

Skrevet

Jeg har en sønn på 14 mnd og er gravid 37+0 i dag, så her blir det også ganske tett! nå på slutten syns jeg det er veldig slitsomt, er utrolig glad for at gutten vår har begynt i barnehage. For jeg er SLITEN! men det kommer seg sikkert etterhvert, men jeg savner kroppen min nå! :P

Lykke til da! det går nok kjempe fint:)

Skrevet

Og jeg har en mann som jobber på båt også, så er en del aleine. Så alt går;)

Skrevet

har ei jente født i juno 08 og er 14 uker på vei med nr 2. det blir 16mnd mellom de. Aner ikke hvordan det blir men vi gleder oss!!

Skrevet

Tja,passe tette. Er 16 mnd mellom dem,gikk knall i starten. Da minste begynte å bevege seg startet en litt"tung" periode. Men det begynner å gå seg til igjen nå når de er 2 1/2 og 14 mnd:) .....Største rekker å fylle 3 år 2-3 uker før nr 3 kommer;) Kaos streifer meg,men klarer man å holde visse rutiner tror jeg det går helt fint:) Største skal gå korte dager i bhg fra høsten av....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...