Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Må bare få ut litt frustrasjon her.. Jeg fikk et one-night-stand barn for 3 år siden med en type jeg kun hadde truffet to ganger. Når jeg ble gravid sa BF den gangen at han ikke ville ha flere barn. Han hadde da en sønn fra før og jeg trodde virkelig han mente dette. Situasjonen er nå at han fortsatt ikke har møtt datteren sin, han bestemmer at familien hans ikke skal ha kontakt med hans datter selv om de vil ha det. Jeg hater han, virkelig hater han. Han venter nå en datter med sin høygravide dame og jeg syntes dette er helt uvirkelig. Hvordan kan han sette unger til verden når han for det første ikke tar seg av sønnen sin, gir fullstendig blaffen i vår datter og nå skal han liksom ha et barn til.. off dette er absurd
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Folk sier så mye. Mener ikke å unskylde han på noen måte, for jeg har ingen sypati for folk som ikke klarer å forstå at et lite barn er helt uskyldig og verdt å bli glad i, men sånne folk finnes. Jeg foreslår at du slutter å følge så mye med på hva han driver med og hvordan familie situasjon han er i om dagen, og heller prøver å skape et supert liv for din egen familie.
Willy Wonka Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Han kan vel ikke bestemme om hans familie får ha kontakt med din datter eller ikke?? La nå datteren din få ha masse kontakt med hans foreldre og evt. søsken osv. Hun skal vel ikke lide for at barnefar ikke har nådd "puberteten" sånn i hodet. Sex foregår mellom to mennesker og konsekvensen av sex er alltid graviditet.... Nei, synes du ikke skal irritere deg over barnefar, la bare datteren kose seg med hans familie. Kanskje han oppdager at datteren hans er verdifull likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå