Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å lufte litt. Nå er jeg så utrolig sliten, vet ikke hvordan jeg skal klare den siste tiden:-( Jeg er sover nesten ingen ting, har sovet svært dårlig hele svangerskapet, men siste mnd har vært ille, 2-3timer pr natt. Bruker så utrolig lang tid på å sovne, og når man da har vært oppe å tisset 6 ganger som jeg har i natt, så er det ikke så mye igjen av natten. Er gretten og sur på dagen og tenker bare på at nå vil jeg ha ut denne lille engelen. Går ut over mann og barn hjemme, og når kvelden er her har jeg så utrolig dårlig samvittighet. Har bare lyst til å gråte.

Heldigvis har legen min sagt at han skal gå hardt inn for at jeg ikke skal gå over termin pga det med søvnen, så det er jo godt å vite, men akkurat sånn jeg har det nå skulle jeg gjerne ha født igår:-) 18dager til termin, vet jeg er moden så det er jo håp om at noe skjer snart, men noen dager er bare vanskeligere enn andre å se lyset i tunnellen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff!! Stakkars deg.. vet hvordan det føles når man blir slått ned av håpløshet!!! Den siste tiden kan føles som tortur innimellom!!! Bokstavlig talt..

6 ganger pr natt på do, er det lenge siden du har sjekket urinen din? kan jo være du har en infeksjon, synes det hørtes ut som i overkant mange do-besøk?

Kanskje du kan ta frem de små babyklærene, og brette de ut, og brette de sammen igjen....

ta vognen inn i stuen og glane på den og tørr-trene på trillinga... re opp babysenga? og ta trekket av og på en gang til????

:P

ta vare på de (bitte)små øyeblikkene du ikke føler alt er jævlig, og prøv å nyte de små stundene der du glemmer kor tungt og slitsomt det er akkurat nå....

Og når du blir overmannet av at dette er uutholdelig, så prøv å minn deg på hvordan det føltes forige gang du hadde et glimt av dette går jo bra følelsen...

vet ikke jeg, det er tøft uansett egentlig, man må prøve å trøste seg så godt man kan... èn ting er sikkert, du skal ikke ha det sånn som dette i evigheter!!! det kommer en tid kor man begynner å føle seg som menneske igjen, og det skal bli godt!

Skrevet

Hei og god morgen

takk for gode råd, føler dagen idag skal bli mye bedre:-)

Urinen min er fin den heldigvis, var sånn i forige svangerskap også, så det er vel bare noe jeg skal gjennom med en million dobesøk:-)

Håper resten av gjengen får en fin dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...