Kokkeli nyter våren:) Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Min får så vondt akkurat der brilla sitter på nesa. Noen hint om hvordan unngå dette? Han må gå med brillene hele dagene.. Og så må jeg bare si: Er dere ikke fornøyde med servicen der dere går og kjøper briller, så ikke nøl med å bytte plass. Jeg gikk til første og beste jeg fant. Og var egentlig kjempefornøyd med servicen, men brillene gikk sundt hele tiden, og jeg måtte legge ut for så å få tilbake fra NAV, var masse fram og tilbake. Og brillene var skjøre og tålte ikke noen ting. Men siden de fikset det med ett smil trodde jeg det var bare sånn det var. Men så byttet jeg plass da, og nå får jeg mye bedre service. Fikk ett nytt par sett med briller som ikke enda, etter mange mnd, har gått sundt. Og de tar oppgjøret direkte med nav selv.. veldig greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå