Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Det lurer jeg på! Var inne på bligravid og lurte litt, men vil ikke spørre der for gidder ikke bruke nick
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Det skal ha innvirkning på eggløsningsslimet. Bla øke mengden og gjøre det lettere for sædcellene å svømme i det. Hvorvidt det faktisk har effekt skal jeg ikke si da.......
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Okay, sånn å forstå.. Jaja, da lærte jeg noe nytt idag også Så da er det bare å pimpe i vei på hostesaft da! Liker smaken også jeg Takk for kjapt svar! HI
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 det hjelper deg dessverre ikke noe mer enn vanlig saft! Solvipect hjelper lokalt, altså i halsen, så med mindre du tar det inn der nede hjelper det faktisk ikke i det hele tatt. Mange sier at pp'en de ble gravide i brukte de hostesaft, men det tror jeg er tilfeldig. Tenk på alle de som har blitt gravide uten det da...!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 De fleste leger mener faktisk at hostesaft har null effekt også på slim i halsen.. Og hvordan skulle så denne slimløsende effekten komme seg fra halsen/magen der hostesaften inntas til livmortappen???? Nei, dette er nok en myte og en misforståelse.... Helt ufarlig å prøve - men garantert ingen innvirkning på resultatet...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 For meg hjalp det ikke, ble gravid pp'en etter jeg hadde prøvd hostesaft ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 Jeg ble gravid med begge ungene den pp jeg brukte solvipect og rødvin.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 Hjelper rødvin også?? Hehe, gode sjanser for at jeg blir gravid da
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #9 Skrevet 1. april 2009 Ja jeg ble annfalt en kombinasjon. Hostesaft to ganger om dagen og rødvin to ganger i uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå