Vinden blåser Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 for få....ganske enkelt.. har hendt EN gang på 5 år at jeg har våknet opp uthvilt..og det er ikke lenge siden... var en sykt rar følelse som er umulig å beskrive..gikk på skyer hele den dagen... har hadd barnefri og slikt tidligere,men jeg får meg ikke til å sove leeeenge uansett..har ikke samvittighet til det... men jeg har et håp om at det ikke går 5 år til neste gang jeg får sove til jeg er uthvilt igjen
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Sover vell ca 6-8 timer om nettene.. Og det er nok for meg. Ofte trøtt med en gang vekkeklokka ringer, men våkner ganske med en gang jeg kommer meg opp. Og er ganske så uthvilt. Nå som jeg er gravid har jeg sover mye mere enn vanlig..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Sover 7-9 timer pr natt. hender jeg får sove opptil 10 timer i helger. Nå på mandag fikk jeg sove 11 timer, men det er første gang på sikkert 4 år.
alvis Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Jeg sover stort sett 6-7 timer per natt. Helger som hverdager. Jeg prøver å få meg 7 timer og hvis jeg gjør det og får sove 7 timer i strekk føler jeg meg uthvilt. De to siste ukene har faktiskt det skjedd og det var på tiden for det var nesten 4 år siden jeg sovet mer enn 3 timer i strekk.
metaMORfose Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Som Hotten Tott. Helt på en prikk, faktisk. Er gravid og kan sove 20 timer i døgnet. Har aldri vært så trøtt før!
*MariDuBedårer* Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 6-7 timer på hverdagwr, og 7-8 timer i helgene.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. april 2009 #8 Skrevet 4. april 2009 Jeg sover som regel ca 7 timer. Men det er ofte ikke i strekk. Lillebror sover ekstremt dårlig og siden jeg er alene hele ukene, må jeg opp hver gang. Jeg føler meg ofte trøtt og uopplagt, men trenger egentlig ikke mer enn 2-3 netter der jeg ikke våkner før jeg er mer uthvilt. Vi prøver å få til at vi sover litt lenger 1 morgen hver i helgene.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 5. april 2009 #10 Skrevet 5. april 2009 Sover og sover, det er vanskelig å si du, for sover så dårlig om nettene... Men fra jeg legger meg til jeg står opp igjen går det mellom 5 og 10 timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå