lille frø, mor til to Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Jeg er svært godt trent, men når jeg pusher meg selv, blir jeg utrolig fort sliten. Under maks styrke får jeg vondt i magen. Er det bra å trene intervaller tro? Da mener jeg ca 10 x1000m Hører man sier det er bra å trene, vil gjerne bevare formen, men føler meg ikke bra under skikkelig trening. Noen som har litt peiling?
englebasse Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Sjå under trimguiden, ute på ventre side av skjermen. Der står der mange gode ting om trening i første termin. Man kan trene lett. Men ikke noe som krever kropskontakt.
englebasse Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Og ikke hard trening. Det kan være en fare, man kan risikere å miste.
*1+1=2 små* Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 ikke kropskontakt? hva vil det si? Jeg har hørt at så lenge man er vant til å trene så kan man fortsette likt som før, MEN man må lytte til kroppen og ikke slite seg ut. Jeg svømmer 2-3 ganger i uka, tar ikke noe hensyn til at jeg er gravid så lenge jeg ikke får vondt/ubehag! Bare lurer på hva du mener live 82:)
*1+1=2 små* Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 edit: med første drev jeg også med ridning mens jeg var gravid og bakkearbeid med hest....igjen..jeg har ikke hørt at "hard" trening så lenge man er vant til det skal være farlig?!(vet om ei som er instruktør på sats som trente hele svangerskapet..)
Småtorsk Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Jeg spurte legen min om trening, forklarte at jeg hadde trent relativt hardt før jeg fant ut at jeg var gravid,( styrkeklasser og intervall spinning) og spurte om jeg kunne fortsette med det. Hun sa jada, kjempebra, tren i vei! Dere som har hørt at man ikke kan trene hardt, hvor har dere hørt det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå