Gå til innhold

Puppene lekker.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei. jeg vet jeg har hatt melk i puppene i 4 år, men de har ikke begynt å lekke før i dag.

Merket det da jeg vasket golvet faktisk. plutselig var det noen flekker rundt der jeg nettopp hadde vasket, Jeg så meg rundt å skjønte ikke noe før jeg kom bortig genseren å jada.. der var det helt bløtt.

Kan dette være teng på noe de nermeste dagene. Noen som vet??

Jeg vet og man kan lekke i ukesvis før termin, men jeg har ikke begynt før nå og har bare 1 uke igjen til termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehe :) klart det KAN være et tegn :D

men jo, jeg hadde også tolket det sånn hvis det plutselig begynner å RENNE liksom :) hva med noen saftige spermdoser og nipple stimulering (må vel leggge deg på flere lag håndklær, kommer til å renne melk utover det hele da kanskje)

Skrevet

Jepp trenger nok noen håndklær ja, men sambo slepper ikke unna av den grunn, om han så må svømme i melk så skal han versågod få lov å gjøre jobben sin.. hehe

Jeg sa det til han i sted. Når jeg legger meg må du bare komme opp ellers så.... Han så faktisk stygt på meg.. hehe han skal jo bare være glad han får lov.. hehe.. (håper på noen skikkelige ladninger jeg nå)

Men men jeg Håper det kanskje er et tegn på at ting kanskje ikke er så langt unna..

Skrevet

Bare husk å stimuler brystvortene til det kjedsommelige etter akten da, hold på en time eller to (!!) lenge, men det er veldiig virkningsfullt, blir vel oversvømmelse da kanskje, men hva tåler man vel ikke for å få ting til å skje?? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...