Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 De siste 6 ukene har jeg gått opp 7 kilo, trudde ikke det var mulig..! Jeg spiser sunt og er i aktivitet hele dagen så jeg fatter ikke hvorfor. Neida jeg er ikke gravid heller Må vell ordne meg medlemsskap på treningsstudio..Sukk..
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Da ville jeg sjekekt stoffskifte og evnt andre ting. Det skal jo ikke være normalt.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Mulig jeg burde sjekke det ja.. Har faktisk ikke tenkt at det kan være noe galt. Dersom man har problemer med stoffskiftet, er man mye slapp og trøtt da? HI
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Ja, ved lavt stoffskifte er man det. Og det er da man går opp i vekt (ved høyt går man ned).
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Hmm, da burde jeg absolutt ta en tur til legen..Går og gjesper hele dagen og alt er tiltak selv om jeg gjør mye iløpet av døgnet. Takk
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Bare hyggelig:) Kan også være at du har væskeansamling eller noe, men det er også verdt å få sjekket ut. Bestill deg en legetime du! Selv ventet jeg altfor lenge med å gå til lege da jeg fikk problmer med stoffskifte. Og var derfor dårlig mye lenger enn jeg trengte. Ble jo bra igjen med en gang jeg fikk medisiner (jeg hadde høyt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå