Gjest Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Synes det er veldig vanskelig å finne et godt nr 2-sete til jenta på 8 mnd og 10 kg, ettersom at baksetene heller så veldig, samt at det ikke er veldig god bakseteplass. Så hvilket nr. 2-sete har du, og er du fornøyd? Si gjerne også hvilken bilmodell du har.
PAVEEL Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 jeg har vectra, 97 modell. har to besafe stolsete puter og et babysete inni der nå (graco), men har prøvd, det sete snuppa skal ha senere altså sete nr to og det er et acta graco sete også, et som det går ann å ha begge veier:-) mine seter heller også, ikke noe spes plass heller, men det går! og det er det viktigste. skulle jeg hatt en annen og større bil med tre, 3 punkt bak så måtte jeg betalt MYE!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Vi hadde vectra-97mod når vi kjøpte nytt sete til emilie. da valgte vi britax multi-tec. det passet best i bilen etter vi hadde prøvd ut noen seter. har en mann for er over 190cm så greit med litt plass til beinan framme. Men ta med bilen å prøv ut forskjellige seter, så finner dere fort ut åssen sete som passer best for dere Lykke til med valget
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 vi har vectra stv, 2004 modell, og tuppa mi sitter godt i et hts besafe combi. Vi er kjempefornøyd, brukte samme setet (i samme bilen) til storebroren også. Vi kjøpte det på bilextra, men jeg vet at opelforhandlere i området selger dette setet (og andre hts-seter) også Ikke så veldig god bakseteplass forresten?? Jeg syns vi har god plass i baksetet jeg:)
Gjest Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Hei, Lykke, ja det er MYE større plass i 04-mod enn i 99-mod som vi har. Karosseribytte i 2001, tror jeg. Men passer BeSafe Combi altså? Har hørt at dette setet blir veldig bratt i selv biler med normal helling? Hm, får prøve det da. Hittil har vi bare prøvd Akta Graco Cosmic Comfort, og det synes jeg ikke noe om! Har ikke prøvd Britax Multi Tech, men synes ikke det ser ut som noe godt sete for et barn på under året? Har kikket på britax secura på nett, men synes det er litt risky å kjøre til sverige for å kjøpe det, i tilfelle det ikke passer! Noen vectra-eiere som har secua her?
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 veit om ei som har acta graco cosmic den funker fint...
MintCondition Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 Vi hadde Brio Zento som nr.2-sete, det funka fint til hun ble 2 1/2, da måtte vi snu det. Brukte Brio Zento til hun ble 3, da kjøpte vi nr.3-sete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå