Gå til innhold

Tror DU jorden vil gå under? JA eller NEI?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Buuuhuuuu=( Er så redd, kommer seriøst til å få angst av dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst? Hva er det vel å ha angst for?

Jeg tror ikke den vil gå under nei, men jeg håper for jordas skyld at menneskene enten dør ut eller forandrer seg til ape igjen!..

Skrevet

ja jeg vet den vil gå under, desverre.

Skrevet

Ja det tror jeg. Under i den forstand at den eksploderer er jeg ikke så sikker på. Men menneskeheten kommer til å gå i møte mye elendighet, og store omveltninger som vi bare ser brøkdeler av nå.

Og nei, jeg er ingen fanatisk kristen!

Mennesket har bare blitt for egosentriske og materialistiske, og helt glemt hva de er her for. Når hvilke måter å ha sex på er det viktigste her i verden kan man begynne å lure..

Skrevet

Jeg vet at jorden kommer til å gå under... Men jeg tror det er så mange milioner (gjerne miliarder) år til, at det har ingenting å si for med idag.

Men la oss si at jorden kommer til å gå under i 2012..hva da? Skal man slutte å fungere av den grunn? Man kan jo dø imorgen. Dør du spiller det i alle fall ingen rolle om jorden gr under.. Alle og alt skal dø. Så lev nå.

Skrevet

hehe.. jeg MÅ bare spørre deg, NN 23:20; hva er vi her for?;)

Og nei, jeg tror ikke vi går under sånn med det første. Solen må gå under først. Eller kanskje vi selv klarer det, ved å ødelegge oss selv og jorden?

Og ellers; skulle vi bli slått ut av bane, og/eller eksplodere, så merker vi lite til det. For vi dauer da! Og da vet vi ikke mer, vet du. Da trenger du ikke ha angst.

Skrevet

Herregud NN litt lengre oppe. hvordan i verden kan du vite at alt er over den dagen vi dør? DET VET VI JO IKKE!

Og ja, jeg tror verden går under.

Skrevet

sitat: "Og ellers; skulle vi bli slått ut av bane, og/eller eksplodere, så merker vi lite til det. For vi dauer da! Og da vet vi ikke mer, vet du. Da trenger du ikke ha angst."

Skrevet

Ja, det er jeg sikker på at den gjør en gang, men ikke med det første.

Skrevet

Ja, jorda vil en dag bli slukt av sola, men det er mange millioner år til.

Skrevet

Så klart den gjør det.

Om mange millioner år dør solen vår og blir en rød kjempe, og da vil den sluke jorden i samme slengen.

Men på det tidspunktet vil du vært død, begravet og borte for lenge siden.

Ikke noe å være redd for.

Skrevet

Ja.

Skrevet

Ja så klart, alt har en ende, men jeg tror ikke det vil skje før om eks antall millioner år...

Skrevet

Ja, men det er mange millioner år til. Er mange ting jeg bekymrer meg for framfor det! Og dessuten, ingen av oss har noen garanti på hva morgendagen vil bringe.

Skrevet

Det gjør den nok engang, men jeg har andre utfordringer i hverdagen å bryne meg på . Når og om jorden går under står ikke på min liste over bekymringer.

Skrevet

Amen...takke seg til hverdags gruff og hverdagsproblemer....

Skrevet

Jepp den er i ferd med å gå under vann allerede:-)

Vannstanden øker og vil øke enda mer når polene smelter.

Men sett fra en annen vinkel så ble nok temraturen på kloden vår litt over normalen når istiden "gikk under".

Jeg vet ikke helt hva som menes med "går under".

Mulig at vi som menneskestand vil bli borte om noen millioner år, men se på den lyse siden, kanskje kommer dinoene tilbake??

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Ja, enten om mange millioner år pga sola, eller før pga en eller annen naturkatastrofe eller menneskeskapt katastrofe.

Men at jorda går under på en satt dato i 2012 ser jeg på som ganske usansynlig.

Skrevet

jeg er nesten litt overasket over at ingen har kommet med "nei, guds mening med jorden var at den skulle være befolket, jorden vil bli et paradis igjen og ikke gå under"

jeg er mer redd for at en del av fortidens historer skal gjenta seg, en at jorden skal gå under. er man død så er man ikke mer, det er leve som er utfordringen

Skrevet

Jorden kommer til å gå under, det tror jeg på. Men ikke i overskuelig fremtid.

At jorden skal gå under i 2012 fordi mayakalenderen slutter da, anser jeg som like sannsynlig som at den egentlig gikk under da klokka bikka midnatt 31.desember 1999, og at vi alle bare lever videre i cyberspace.

Skrevet

Javisst! 12/12 - 2012 så er det stopp! Så lag en bunkers, kjøp, stjel, DREP for hermetikkbokser, meld deg inn i statskirka, doner månedslønna til paven, gjør hva du kan for at Guds barmhjertige hånd hviler over deg!

Nei, jeg tror faktisk ikke det. Jorda skulle gå under i 1997, 2000 og 2002 også. Og utallige ganger før, under og etter nevnte årstall.

Men se ut! Jorda finnes fortsatt og vi lever fremdeles.

Dere som tror dette bør koble ut nettet deres og konsentrere dere mer om de små tingene i livene deres... begynn med scrapping eller noe. En hobby av et eller annet slag trengs! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...