Gå til innhold

Utrolig skuffet over frokostkonseptet:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg måtte prøve etter alt det positive jeg har lest her inne! Jeg har stor sett alltid spist sunt og trent jevnlig. Har likevel 16 kg å ta av.

Jeg ar fulgt instruksene til punkt å prikke, spist sunnere enn før og trent like mye men har ikke gått ned ett GRAM! like før jeg vil kreve pengene tilbake:/

Vet også om to venninner som bestillte sammen med ,eg som hellr ikke har merket noen forskjell-.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ønsker å gå ned så mye som 16 kilo, kan det kanskje lønne seg å få litt hjelp til å legge en plan. Jeg har ei venninne som akkurat har gått ned 24 kilo, og hun hadde time til ernæringsfysiolog en gang i uke på ullvål. Det kan være tungt å ta av mye sånn helt på egenhånd. Jeg har ingen stor tro på noen mirakelkur men pulver kan kanskje være en start og en bevistgjøring for noen mennesker. Det er lett å la seg rive med og hoppe på løsninger som pulver og piller... vi vet vel alle innerst inne hva som egentlig skal til. Jeg ønsker deg i allefall all mulig lykke til for at du skal nå målet ditt, jeg er sikker på at du vil klare det.

Skrevet

Jeg har også hørt om mange som er skuffet. Ikke la dere lure!

Skrevet

Du juger og jeg kan bevise det!

Skrevet

Da tør jeg påstå at du ikke har gjort det riktig eller at du ikke har spurt selger om han kan sette opp en plan til deg.

jeg og to venninner begynte samtidig . Vi har alle gått ned omtrent 13 kg hver oss. 7 stk på jobben min gikk gikk ned masse og ikke gått opp igjen. Andre her inne som har skrevet f.eks i den tråden der alle stod frem med nick hadde mistet søthunger og kilo. Enten er dette nok ett innlegg forø ødelegge, eller så har du ikke gjort det riktig. Tom grete roede sier at alle går ned av herbalife, men om kiloene skal holde seg av, må man legge om kosten. Veldig enkelt forklart: ved å spise mindre kalorier enn du bruker, vil vekten gå ned. i herbalife er det lite kalorier og du vil gå ned! Det er fakta. MEN mange spiser dritt, fett og gir blaffen i hva de putter inn slik at kaloriinntaket likevel blir høyere enn forbruket. Det er du selv skyld i. Produktene virker. Det er vitenskapelig bevist og klinisk testet. Bare les på nett..

Skrevet

Nok en tråd for å lage faenskap..haha. Det er så gjennomskuelig. Klart produktene virker. Alle produkter med lite kalorier fører til vekttap om du følger planen. Slutt å dytte i trynet og ta deg sammen i stedet!

Skrevet

jeg bruker også dette, og er like skuffet som deg.. jeg følger opplegget til punkt og prikke, i kombinasjon med Grete Roede kurs, og jeg har heller ikke gått ned noen ting..

Skrevet

jeg har brukt det i to uker og gått ned noen kg :)

Drikker 2 shake om dagen og ikke annet enn frukt etter kl 19.30.

Har masse energi og ingen søthunger (noe jeg alltid har vrt plaget med)

Skal bare ned 4-5 kg, men fungerer bra på meg:)

Skrevet

Hvis du bruker både konseptet og grete roede er det noe galt med deg om du ikke går ned.. Kanskje du burde sjekke deg? Blodprøver? Håper du går ned snart da.

Skrevet

Må tilføye at jeg spise hver 3. time mellom shakene:)

Skrevet

Jeg skal ikke ned men bruker det fordi en forkost med 2 brødskiver ikke dekker kroppens behov på morningen. Jeg kommer aldri til å gå over til en vanlig frokost igjen fordi energien aldri har vært bedre enn nå. Jeg er bare superfornøyd og merker en sooooor forskjell på meg selv. Jeg tar bare 1 shake om dagen, ikke to. Og teen 3 ganger.

Skrevet

Herbalife er ingen mirakelkur. Ikke alle går ned i vekt, noen reagerer til og med veldig på produktene og får mageproblemer. Herbalife blir unyansert frmestilt som fantastisk av selgerne, men som med alt annet, alt med måte. Av de 7 jeg kjenner som har brukt det (hvorav en er en selger) har 4 av oss fått store mageproblemer, 1 har gått ned 4 kilo på 3 mnd og 1 har stått stille. Det er ingenting med Herbalife du ikke kan gjøre helt flott med mosjon og vettigt kosthold.

Skrevet

noen som har link til hva dette går ut på? smaker shaken vondt? jeg har store problemer med å få ned slike shaker som skal erstatte måltid, og er veeeeldig plaget av søthunger, så alt som kan hjelpe vil jeg prøve=)

Skrevet

men da snakker du herbalife generelt. Finner det meget rart at 60 milloner mennesker skal bruke dette og halvparten hadde fått magetrøbbel. Det er tull å si! Frokostkonseptet er en sammensetning av 3 ulike produkter, noe som herbalife har lansert i slutten av 2008.

De som reagerer på shaken gjør det fordi magen ikke er vant til melk... det har ikke noe med produktene å gjøre. Hadde produktene vært dårlig for magen, ville ikke produktene sluppet igjennom av norske myndigheter. Norge er det landet i verden som er strengest, og derfor kan man stole på de fleste produktene som er godkjent av norske myndigheter. Hilsen eks herbalife-selger.

Skrevet

Shakene er dritagode i forhold til de jeg har prøvd før. Liker best sjoklade, cappuccino og jordbær.

Skrevet

jeg mååå prøve. Trodde aldri at jeg skulle gjøre noe sånt, men litt desperat nå.

Skrevet

Jeg lot meg også lure, desverre..

Holdt meg skikelig på matta i 6 ukeruten resultat. Har nå begynt på en ny diett som virkelig fungerer for meg!

Skrevet

Alle kropper er ikkje like og det kan ta lengre tid for andre.

Skrevet

Samme som HI du jooo.. det serjeg på skrivefeilene.

Jeg har gått på det i 8 uker og ned 8 kg! Supert!

Skrevet

Da er det jo bra at jeg ikke sa det da.

Det er _pisspreik_ at de som reagerer på produktet kun gjør det fordi de ikke er vant til melk. Vi drikker melk og bruker melk og Herbalife er den største dritten jeg har vært med på, bokstavelig talt :) Jeg kjenner ingen som har prøvd dette produktet som er fornøyd med det, og det gikk på runddans i omgangskretsen. Jeg har snakket med flere selgere, og de forteller stadig om folk som har diare i månedsvis, og det har ikke med melkeintoleranse å gjøre. Et av hovedproblemene er selgere som ikke vet hva de snakker om, ikke har kunnskap, svarer på ting de ikke vet noe om og får mangelfull opplæring. Det er nesten litt fanatisk.

Jeg gjentar meg selv litt jeg, som med alt annet her i verden er det best med måtehold på det meste. De som sier at Herbalife er bare bra vet altfor lite. Noen er fornøyd, noen er misfornøyd. Get over it :.)

Skrevet

Det er ganske bra med kalorier i frokostkuren også. Så du må virkelig kutte ut endel annen mat også.

Skrevet

220 kalorier.. mye? Neeeei..

Skrevet

Det er mere enn min normale frokost.

Skrevet

Da spiser du for lite til frokost. Husk at frokosten er dagens viktigste måltid fordi du gjennom frokosten skal mette cellene slik at du er påvirket av det positivt heeeele dagen. Man skal ha i seg kalorier! Det er fryktelig viktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...