Tobarnsmammaen Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Vi har en Hemnes kommode fra Ikea som stellekommode og stellemadrass oppå der. Men kommoden er veldig glatt og stelleunderlaget sklir lett. Er det noen der ute som har gode tips til hvordan å feste underlaget?
Peders mamma Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Dette lurer jeg og på Fant ut at stellematta sklei lett idag jeg og da jeg prøvde den på plass...trenger å feste den ja !
Kickie Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Sterk, dobbelsidig tape? Er ihvertfall det jeg har tenkt å prøve
Tobarnsmammaen Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2009 Hmm. Dobbeltsidig tape kan vel funke. Det eneste er at det vel lager stygge merker i nye kommoden. Men det spiller jo ingen rolle så lenge bebisen er safe and sound!
Kickie Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Ja, lurte litt på merker etter tapen jeg og. Men kommer ikke på noe smartere. Går jo kanskje an å binde matten fast med noe tau og da? litt usikker på hvordan det skal festes
lego Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 Hva med en type antiskli matte? Ala det bestemor bruker under teppene så de ikke skal skli på parketten.... Eller antsklimatter som brukes i dusj/badekar?
Tingeling ♥♥♥ Skrevet 31. mars 2009 #8 Skrevet 31. mars 2009 Vi har kjøpt antiskli matte.. Funker veldig bra den..
Me&Mine Skrevet 31. mars 2009 #9 Skrevet 31. mars 2009 Jeg har festet stellematten med borrelås. Sånn med lim på ene siden, å den limen sitter. Funker supert, for da kan du ta den helt av hvis du vil vaske den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå