Gå til innhold

Klageklageklage!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syyyyke satan jeg har vont i øret mitt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tenker jeg må bite i det sure eplet og ringe legen i morgen ja!

Kjenner på meg at dette er en flott ørebetennelse ja!!!

Det gjør faen meg vont når jeg nyset, når jeg raper og når jeg hoster!!!!!!

Sånn, da følte jeg meg litt bedre!! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du nesespray....?

Skrevet

Kan ikke bruke nesespray! Får ikke pust da, men har skylt nesen med sånn nesehorn, hjalp ikke litt en gang, så tror det er noe annet som gjør at det er sånn trykk der inne!!

Skrevet

Ibux og paraet kombinert tar brodden. Sympati herfra, jeg sleit selv med herket for et par år sia...

Skrevet

Har tenkt å ta det før jeg legger meg! Er overlevelig nettopp nå, men tviler på jeg får sovnet med det!!

Er ikke noe annet å gjøre enn å ringe legen i morgen ja!!

Burde jo kanskje kutte ut colaen så jeg ikke raper så mye, for det er det som trykker mest!! :P

Skrevet

Takk for tipset forresten!!

Glemmer helt å være høfflig når en henger seg opp i noe!! :P

Skrevet

Hvis du har ren olivenolje så varm den opp til 37 grader og drypp en dråpe i øret. Skal gi umiddelbar smertelindring.

Skrevet

Hmm, ja.. Høres skummelt ut, men kan kanskje tørre å prøve det om ikke pillene hjelper når jeg skal ligge meg!!

Takk for tipset! :)

Skrevet

Har ikke forsøkt det selv, men har en kollega som har brukt dette på både seg selv og sønnene sine, og hun hevder det fjerner smerten med en gang. Hadde absolutt forsøkt det :o)

Skrevet

Er en smule nervøs for sånne ting som skal inn i øyne og ører!! (Vet, utolig teit, for jeg bruker briller og linser!! :P) Så om ikke piller hjelper og jeg ikke får sove, så prøver jeg det meste! Må bare mote meg opp først!! :P

Skrevet

Hvis du har hvitløk i hus, så kan du ta litt av det og hakke opp. Putt det i et gasbind og tvinn det til en liten propp og putt u øret og sov med det i natt. Trekker ut hverken. Brukte det i alle år som liten, hjalp som bare det.

Skrevet

Ah... som om jeg ikke var skeptisk nok til oliven oljen, så vil du ha meg til å putte mer inni øret mitt!! Hahaha... Tenker jeg holder meg til "moderne" medisin og takker meg til noen piller og legen i morgen! Er jo ikke sikkert det er noe mer enn innestengt trykk i øret og jeg bare må vente på at bihulene åpner seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...