Zeke Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Jeg mista 27 feb. blødde veldig lite 1 uka. blødde litt fredagen 2 uker etter, fikk mensen forrgie tirsdag, blødde til lørdagen. vi har hatt sex ofte, og hadde sex den ene dagen jeg hadde eggløsning. men så begynnte jeg å blø litt igjen når jeg var nå etter jobb, friskt blod , men nå var det brunt slimete i kveld?? noen med erfaringer på dette? Tok en test i går men den var negativ, det kan jo evt være litt tidlig også. Noen andre som har hatt det slik etter en SA Beklager dårlig forklart og detaljer håper på svar
Babyønske �� Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Det var ikke så lett å forstå hva du mener. Men hvis du fikk mensen forrige tirsdag, så er det litt rart at du allerede har hatt eggløsning og klar til å teste...........man bør vente ca 14 dager etter eggløsning før man tester.
Zeke Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2009 Veit det det var dårlig forklart sorry. jeg var på Ul 18 MARS, pga inngrepet SA , da sa hu at jeg hadde eggløsning, så blødde jeg fredagen20 mars litt. det var derfor jeg synes det var rart at jeg fikk mensen 24 mars, skal liksom gå 28 dager da men. så begynnte jeg å blø litt i dag. kan ikke huske at det var slik sist jeg mista for 6 år siden. veit ikke om du skjønne rnoe meir etter dette.?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Hmmmmm - noen blør jo bittelitt når de har eggløsning, så det kan jo forklare blødning under EL, men at du skulle begynne å blø igjen nå høres jo rart ut. Det sies jo at ca 8 dager etter EL hvis ett egg blir befruktet fester det seg i livmoren, dette kan også gi en lett blødning. Så mitt tips er at du kan være gravid og ha veldig skjøre slimhinner i livmoren akkurat nå (etter SA), eller at syklusen din er helt på bærtur. Tror du bare må se an og ta en evt graviditetstest igjen om 1 ukes tid, eller ta kontakt med fastlegen og ta en liten runde med blodprøver (hormonprøver, hcg osv). Hva føler du selv? Hvis du føler at noe er "galt" med kroppen din ville jeg ta en liten tlf til legen og få en time, lykke til =) Klems
Zeke Skrevet 1. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2009 Takker det er lov å håpe iallefall. har tatt en hormonprøve i dag, får svar i morgo spennende. tok en hormon prøve den dagen jeg hadde Ul og så da vil jeg jo se om det har steget, det hadde jeg faktisk glemmt. spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå