Reveenka Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Så hjerteskjærede disse bara har hatt det, fordi foreldree deres skulle ut på misjosmarke. Det orske misjosselskap burde yte disse bara e ordetlig erstatig - i astedighetes av.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 ÅÅÅå var i går det ja... Det ville jeg jo se. Ja enig med deg, nordmenn har også gjort mye rart i Guds navn... Synes det er helt forferdelig, men nå må jeg se web-tv for da kan jeg uttale meg..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Jeg blir kvalm og lei meg, fy faen at det går an...... Noen skulle aldri hatt barn, sånn er det med den saken.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Speechless.........og helt kvalm...... Går det virkelig an? Sine egne barn, sende dem bort for å messe rundt selv..........................grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........
♥Snulder Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Helt bånn i bøtta!! Her kommer ungene før Gud-saken! Regner med at en såååå gammel mann/kvinne/ånd/ting/kalldethvaduvil klarer seg uten min daglige støtte;=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå