Utålmodig mamma Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Blir nesten litt fortvilet når jeg ser så mange skrive her inne over at de har fått fødeplass ........ at sykehuset svarte så fort ,.. osv.. er det meningen at man skal søke?? dette har no ikke jeg fått noe informasjon om. trodde det skjedde automatisk at du fikk plass i det sykehuset du tilhører.... Er det noen som vet hva som er rett her?? kan jo ikke risikere at jeg plutselig står uten fødeplass!!!!!!
ifie Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Vi søkte ikke forrige gang, og jeg har heller ingen informasjon om dette. Vil tro du får beskjed når du er på kontroll at du må søke - hvis du må det der du bor!
*toppris* Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 kommer vel helt an på hvor du bor... er nok vanlig i oslo osv der det er mange sykehuser i "nærheten".. elelr hvis det er ett spesifikt du vil på.. selv hlder jeg til i bergen, søkte ikke med nr 1 og har ikke hørt noe om det denne gangen heller... så er vel KK haukeland som er automatisk her slik sett, dersom man ikke absolutt vil på voss etc... da må man jo kontakte det sykehuset siden man ikke bor der...
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Jeg trenget ikke søke. Ga bare beskjed til fastlegen da jeg var på første kontroll hvilke sykehus jeg ville føde på. Han sende derfor inn papirene mine til det sykehuset jeg ønsket. Nå bor jeg på et mindre sted og det er kun 3 sykehus i nærheten som faller naturlig for meg å føde på og hvor pågangen av fødende ikke er så stor. Mulig det er annerledes på større steder hvor pågangen av fødende er større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå