gullfisken * gravide* :) Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 hei hei eg suns den solipect hostesaftå smaker så utroooooooolit vondt, men sambo sier at viss en drikker rett etterpå så kan virkiningen forsvinne, blæærh er det slik eller kan eg kan drikke vann med god samvitighet å det gir samme effekt (viss det har noen effekt) eller må eg bare pina i meg den vonne smaken?????
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 uhm..altså..det sies vel helst om hostesafta ska brukes for å løse opp slim i hals/luftrør da...hehe. Når det kommer på ting lenger nede så tror eg ikkje vannet har noe å sei... E evt. at det blir litt uttynna i magen og du får mindre dose i deg på ein måte da, men...om du tar deg ein slurk og to med vann kan eg ikkje fatta og begripe har noe å sei.. Når eg må ta hostesaft MÅ eg drikka etterpå, ellers kommer heile greiene rett opp igjen..virke da noen lunde likavel
gullfisken * gravide* :) Skrevet 1. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2009 hhe. det e liksom det, litt vann elle at heila greiå sga komma opp igjen, hehe... tusen takk for svar!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå