Gå til innhold

Haha, må bare le (ang. en annonse på finn)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, så den tidligere i dag, og tenkte det samme. Hvordan får noen seg til å skrive "som ny" på en vogn som ser ut som den har vært lekeapparat i barnehagen??? hehehe

Skrevet

Hehe, så den tidligere i dag, og tenkte det samme. Hvordan får noen seg til å skrive "som ny" på en vogn som ser ut som den har vært lekeapparat i barnehagen??? hehehe

Skrevet

Ja vet, døds teit!

Skrevet

kan ikke se at den er skitten i det hele tatt jeg, men så har jeg heller ikke sett hvordan vognen skal se ut ny.

Skrevet

Synes for min del at det er tåpelig å henge ut annonser på denne måten. Når det er sagt; De mener vel at vognens tilstand er som ny. Litt skitt er det jo bare til å vaske bort. :-)

Skrevet

Ser dere virkelig ikke skitten? For meg ser den så skitten ut at jeg er redd det ikke går bort i vask en gang.

Skrevet

Jeg syns det er vanskelig og se om det er skitt eller ikke.....noen ganger "lyger" bilder. Jeg har tatt bilder av ting som jeg skal selge som er skinnen rent, men paa bildet ser det skittent ut.........

Skrevet

Synes den så fin ut jeg!:)

Skrevet

Ser også at vognen ser skitten ut! Den har heller ingen varekurv og det skal jo denne vognen egentlig ha. Så at den fremstår som ny er nok ikke helt rett nei.

Skrevet

Men mulig skitten kan vaskes bort da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...