Gjest Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Og det er ikke bare i morgen man er utsatt. Vi fikk dette viruset på jobben, dvs butikkpcen i midten av januar. Den har ødelagt hele maskinen en herlighet som koster ca 40 000 kr. Jeg fikk det på min pc hjemme også, men med god hjelp ble jeg kvitt dritten til slutt. Min partner sin pc er ødelagt. Så tro gjerne at win32 er en spøk....... Har du først fått det er det nemlig slik at det sperrer for omtrent alt av antivirus prg. Ergo er det ikke så lett å bli kvitt. Anbefaler derfor alle å laste ned de anbefalte linkene i artikkelen i kveld.
~sjiraff~ Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Som jeg skrev i den andre tråden. Vi fikk en versjon av viruset på jobben for 3 uker siden. Vi er fortsatt mange pc'er i manko pga angrepet. Er spent på å se om det nye antivirusen klarer å holde stand i morra, er redd for at vi blir helt uten pc'er igjen (
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Ja nettverk er jo det verste for det elsker den ormen og formerer seg raskt. Et dataforum reddet min pc. Takk og lov for nerder:)
Turid Laila Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Min antivirus oppdaterte seg nettopp, så håper den holder.
olebrum30_05&09&13 Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 jeg har norman security suite... holder det? vi hadde et virus her tidligere på skolen som angrep hele kommune nettet i rogaland.. men fikk det heldigvis ikke da..så håper jeg slipper unna denne gangen også.. eller kanskje bare ikke ha pc på imorgen?
4skatter Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Min pc døde pga samme virus... og håper at det ikke skjer med denne nye pc'en... hvilket antivirus er bra??
du og jeg og vi to Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 Sendes det "som vanlig" i vedlegg til epost?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå