Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Jeg har ei venninne med en datter på 2 år. Hun sliter veldig. Mister temperamentet, hyler, skriker, knuser ting med andre ord, hun klikker. Ringer barnevernet kast i kule for å få avlastning - takler ikke å være mamma. I tillegg har hun endel sex med gutter og prevensjon skal hun ikke bruke, da hun mener det er for mye hormoner. Jeg prøver å støtte henne alt jeg kan, men etter hundre episoder med bråk, klaging over mas fra barnet, at hun ikke orker med ++ begynner jeg å bli sliten. Det renner inn sms hver eneste dag om hvor ille alt er. Nå er hun gravid igjen!! Og vil at jeg skal hjelpe henne med å ta en avgjørelse. Jeg sa at det kanskje ikke var så lurt å få dette barnet da hun ikke takler barn nr 1. Hva tenker dere?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Be henne ta abort og kontakt barnevernet.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Hun har jevnlig kontakt med bv, men de gjør fint lite. Abort skal hun ikke ta. Det har hun bestemt seg for nå. Fortviler jeg. Hi
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Kontakt barnevernet uansett igjen. Og kanskje kontakt hennes familie? En mor eller far som kan steppe inn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå