Gå til innhold

Tips ang speilreflekskamera?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg speilreflekskamera til hobby bruk.

Noen som har tips til hva jeg bør kjøpe? Hva jeg bær ta hensyn til osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Canon EOS 450D er helt genialt, eg har det sjøl, det er enkelt i bruk, tar veldig gode bilder, man kan bruke LCD skjermen på samme måte som på kompakt kamera, men bare på manuell innstilling. Vil anbefale at om du kjøper dette, å få med en linse som er EF-S 17-85 IS(bildestabilisator) Dette kameraet har også vunnet MANGE teste, blant annet i magasinet Lyd og Bilde.

Canon har fine nybegynner kamera, så det vil eg anbefale deg å skaffe Canon!

Skrevet

lite tips til, om du går inn på www.foto.no så vil du sikkert finne mye som kan være av interesse!

Skrevet

enig med guttaboyz, canon har flotte og enkle kamera! nå før jul når jeg skulle kjøpe meg digitalt speilrefleks (har et gammelt et, også canon, ikke dig.) undersøkte jeg litt mht brukervennlighet og sånt - og da kom akkurat canon eos 1000d ut! hvis du er nybegynner så er dette kamera helt kjempe - det er ikke fullt så avansert som 450, har ikke alle proff-finessene, men for nybegynnere og til hobbybruk er det helt topp. pluss MYE billigere. :) men det kommer jo selvsagt an på dine egne prioriteringer! :)

noe som er veldig lurt uansett hva du kjøper, er å forsøke å få kjøpe et ekstra batteri, slik at du har et oppladet backup i tilfelle!

ps jeg gikk jo bare ut fra at du ville ha digitalt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...