Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Har fallt helt pladask for denne kjolen her: http://www.christiane.no/linea-raffaelli/LR-B09-SET-52b.jpg Denne skal jeg ha! Eneste minuset er at den nok kler slanke jenter best, så har noen kilo og jobbe av meg. Men det skal vi nok klare )
Aloeverababe Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Kjolen var kjempe fin :-) Ikke helt standard og det er kult. Når skal du gifte deg? Og selvsagt kommer du til å klare å ta av noen kg hvis den kjolen er motivasjonen din :-) Har selv funnet drømmekjolen idag. Den er på: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?keywordText=felicity&line=m&keywordType=any&page=0&pageSize=12&style=A407 Er jo en jungel av kjoler, men så moro når man finner kjolen med stor K :-) Lykke til med forberedelser og bryllupet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå