Gå til innhold

Hvorfor driver de og putter matvarer i såper og slikt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den nye Zaloen med sitron f.eks. lukter beint ut dovann bare fordi alle do-produkter er med sitronduft. Det lukter dass på hele kjøkkenet.

Alle fotpleieprodukter lukter lavendel. Ergo er det en plante som aldri mer blir planta i min hage. Stinka føtter på verandaen i hele fjor sommer.

Lammesteika ble aldri den samme etter at jeg hadde vaska håret i shampoo med rosmarin.

Og jammen har de ødelagt biolaen med tranebær med å stappe det i asan intimsåpe også!

Har du det slik, eller er det bare jeg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg kjenner til problemet ja :P

For ikke å snakke om at de har laget epilepsimedisinen jeg tar kun i én smaksvariant; solbær. Etter noen år med syntetisk solbærsmak blandet i skummende medisin morgen og kveld, er ikke solbærtoddy veldig fristende lenger... Og bringebærlukt, fysjom! (eksen hadde kronisk diaré pga medisiner han tok, og for å toppe det hele etter dobesøk spraya han ned hele badet med en eller annen sånn lukt-ting som lukta bringebær. Urk).

Kanskje jeg skal drøye litt med den sitron-zaloen da, siden vi også har sånn sitrongreie på do...

Skrevet

Har aldri tenkt på det med zaloen, kommer ikke til å gjøre det heller- for synes den lukter sååå mye bedre enn den vanlige. Lukter reint bare....

Og det er jo en grunn til at det er sitron i rengjøringsprodukt, lavendel i fotpleieprodukter og diverse ting i shampo.... Tenkt på det??

Skrevet

Hvorfor kjøper du sånne ting da? Kan jo bare kjøpe uparfymerte eller nøytrale produkter, vanlig Zalo osv.?

Skrevet

Nei, si det.....

Sikkert fordi det høres så fancy ut.... Blir lett påvirka av reklame. Men hva er vitsen med å vaske glufsa i tranebær?

Kom på en annen ting som er litt motsatt. Her har vi storforbruk av aloe vera-gele, spesielt om sommeren. Og da blir det gørrheslig å drikke biola med aloe vera......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...