Piri Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Den nye Zaloen med sitron f.eks. lukter beint ut dovann bare fordi alle do-produkter er med sitronduft. Det lukter dass på hele kjøkkenet. Alle fotpleieprodukter lukter lavendel. Ergo er det en plante som aldri mer blir planta i min hage. Stinka føtter på verandaen i hele fjor sommer. Lammesteika ble aldri den samme etter at jeg hadde vaska håret i shampoo med rosmarin. Og jammen har de ødelagt biolaen med tranebær med å stappe det i asan intimsåpe også! Har du det slik, eller er det bare jeg???
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Haha, jeg kjenner til problemet ja For ikke å snakke om at de har laget epilepsimedisinen jeg tar kun i én smaksvariant; solbær. Etter noen år med syntetisk solbærsmak blandet i skummende medisin morgen og kveld, er ikke solbærtoddy veldig fristende lenger... Og bringebærlukt, fysjom! (eksen hadde kronisk diaré pga medisiner han tok, og for å toppe det hele etter dobesøk spraya han ned hele badet med en eller annen sånn lukt-ting som lukta bringebær. Urk). Kanskje jeg skal drøye litt med den sitron-zaloen da, siden vi også har sånn sitrongreie på do...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Har aldri tenkt på det med zaloen, kommer ikke til å gjøre det heller- for synes den lukter sååå mye bedre enn den vanlige. Lukter reint bare.... Og det er jo en grunn til at det er sitron i rengjøringsprodukt, lavendel i fotpleieprodukter og diverse ting i shampo.... Tenkt på det??
Sylteflesk Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Hvorfor kjøper du sånne ting da? Kan jo bare kjøpe uparfymerte eller nøytrale produkter, vanlig Zalo osv.?
Piri Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2009 Nei, si det..... Sikkert fordi det høres så fancy ut.... Blir lett påvirka av reklame. Men hva er vitsen med å vaske glufsa i tranebær? Kom på en annen ting som er litt motsatt. Her har vi storforbruk av aloe vera-gele, spesielt om sommeren. Og da blir det gørrheslig å drikke biola med aloe vera......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå