flypapir Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Skal dere lure deres kjære? Hva er i så fall planen?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 tenkte jeg skulle si at jeg er gravid! HAHAHAHHAHA! neida bare tulla
flypapir Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2009 Hehe, da tror jeg virkelig at din kjære hadde fått sjokk!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 ja den er vel litt drøy, hehe.
MinnieMe Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Jeg vil lure typen, men har ikke peiling på hvordan.... Det enkleste er å lyve om noe, er ikke så god på sånne practical jokes. Men det må være noe morsomt, vil ikke skremme han heller da. Håper noen kommer med masse forslag
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Nei, ikke min kjære, men elevene! Gleder meg *gni meg i hende og flire ondskapsfullt* Jeg vet de kommer til å gå fem på også, i hvertfall de fleste, hehe... Skal late som om de skal ha prøve, de vet de skal ha en, men er vimsete nok til å ikke helt huske at det ikke er i morgen, men på fredag. Tror ende kommer til å rekke å bli litt svett ja. Får vel igjen senere på dagen da ;-P
flypapir Skrevet 1. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2009 Hehe, du må fortelle hvordan det gikk Alva! Jeg har enda ikke kommet på noe lurt her, dessuten er mannen på jobb til sent i kveld...
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 Jeg lurte mannen min idag. Jeg ringte ham og sa at selvangivelsen hans var kommet mens den jeg så på nettet var bare en "miniversojn" av den "ekte" selvangivelsen. Og at på hans papirutgave sto at han var skyldig til bidragsfogden i bardufoss. Han ble jævlig svett hørtes det ut som og sa at han hadde ikke noen barn han visste om og han var veldig usikker på om han i det hele tatt hadde vært i bardufoss. "Hva faen gjør vi nå? Har jeg en unge til, det går jo ikke. Hvor mye er jeg skyldig" han fikk veldig noia, he he he
flypapir Skrevet 1. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2009 Hehehe, stakkars mann.. Det må jo være fordelen ved å være dame; du VET hvor mange unger du har og ingen kan narre på deg en ekstra..
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 1. april 2009 #10 Skrevet 1. april 2009 Han ble så svett, jeg pleier ikke lure noen, men i år fortjente han det sånn som han lurer meg ellers, he he. Han begynte å skylde på at det kanskje var faren sin bidragsgjeld for faren hadde jo unger både her og der. hahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå