Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Dette er da en ordning som er til foreldrenes beste og ikke barnas beste... Er det ingen som ser hvilke skader dette påfører ungene??!?! Det er dritslitsomt å pendle mellom to hjem, mange unger som får både magesår og migrene i ung alder. Burde ikke foreldrene tenke på barnas beste i stedet for egen rett til å tilbringe tid med ungene. Faen ass, utrolig mange egoister der ute. Det er jo bevist at skilsmissebarn gjør det dårligere på skolen og generelt i livet, kanskje foreldrene må skjerpe seg og tenke på barna først for en gangs skyld?
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Jeg hadde gitt mye for å ha hatt foreldre i pendleravstand av hverandre da jeg var barn i stedet for å bare se den ene i skoleferier, så jeg blir glad når jeg ser at foreldre tross skilsmisse klarer å samarbeide nok til at barna får jevnlig samvær med begge :-) Men klart det ideelle hadde vel vært om alle hadde kunne leve sammen i harmoni til evig tid.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 ja enig. derfor er mannen min og jeg enig i at vi holder sammen selv om vi ikke er så forelsket lenger. vi fungerer fint sammen. jenta vår sier vi er bestevennene hennes og hun koser seg så med oss begge (samtidig). ingen av oss vil gi slipp på den deilige tia med ho.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 jeg er skilt og har to barn med eksmannen min.. vi hadde en vanlig annenhver helg ordning..og i pappas helger kom pappa til mitt hjem, og jeg dro til min kjæreste over helgen. Fungerte veldig bra... men nå som jeg og barna mine har flyttet inn sammen med kjæresten ønsker pappa ikke ha kontakt med barna... noe som er veldig trist...
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 huff så trist...han føler seg sikkert usikker i forhold til om barna fremdeles liker han. Kanskje han trenger mye støtte og oppmuntring fra dere....
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Er det så mye bedre å pendle fram og tilbake to ganger pr annenhver helg da ? Blir mer fram og tilbake det enne kun annenhver søndag. Jeg kan ikke se at "vanlig samvær" er en bedre løsning.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 Jo fordi da har man ETT hjem, så har man et sted man besøker. Noe annet å sove borte annenhver helg og en ettermiddag i uka, enn å bo helt delt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå