Gå til innhold

Hva synes dere om telefonselgere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere ha jobbet som det selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hater telefonselgere og intervjuere. Derfor har jeg registrert meg mot selgere i brønøysundregisteret og har ikke navnet i telefonboken, så slipper intervjuere også.

I jobben min inngår "telefonsalg" men det er til forretninger som uansett skulle lagt inn bestilling.

Skrevet

Aldri i livet.De irriterer meg grenseløst!

Er den heldige kandidat av hvertfall 3-4 telefoner fra de hver dag.

Skrevet

HATER telefonselgere!

Skrevet

HATER DEM. Stakkars folk.

Skrevet

Dere er vel klar over at hvis dere ikke svarer høflig og ordentlig setter de bare nummeret deres på tilbakering?

Det er ingen som får så mange salgstelefoner som de som hater telefonselgere.

Skrevet

Kan du fortelle meg hva slags "butikk" det er for dem?

Hvis man svarer uhøflig så må de jo fatte hintet.Jeg kjenner jeg blir så piss lei når de ringer 3-4 ganger for dag.

De skal bare ringe å ringe,tror de må vær ganske så teit når de ikke tar hintet ved at man ikke svarer eller at man svarer uhøflig.

Skrevet

Jeg prøver å være høflig når de ringer. Men det er så irriterende når de ikke tar et nei for et nei!! Og når du har sagt nei så ringer de to dager etterpå. Jeg har også reservert meg mot telefonsalg og oppdaterer dette jevnlig, men enda så ringer det masse selgere.

Skrevet

Jo det kan jeg godt fortelle deg. De vil ikke ha et nei fra deg på sin egen salgslogg. Derfor setter de deg på tilbakering til noen andre gidder å sette deg opp på nei.

Skrevet

Jeg jobber som telefonselger og tar alltid et HØFLIG nei for et nei. Spydige mennesker respekterer jeg ikke. Blir gjerne satt på ring tilbake.

Det er bare så synd at det ikke er alle selgere som godtar et høflig nei.

Skrevet

De vil ikke ha nei på sin egen salgslogg?,men de tjener da ikke penger på det uansett da?Så da kan de jo like greit gi opp med en gang.

Skrevet

Aldri i livet.

Å ringer de meg opp igjen etter jeg har sagt i fra at jeg er reservert, så ber jeg om å få høre hvor dem ringer fra, slik at jeg kan ringe opp sjefen deres, så jeg kan ringe når jeg har tid.

Det er 4 årsiden jeg byttet navn, fremdeles ringer noen å spør etter det gamle navnet, det betyr at de ikke har kjøpt nye lister. Da sørger jeg også for å ringe sjefen dems, å spør hva de driver med egentlig.

Var en som innrømmet at de brukte gamle lister. (Nei virkelig?)

De skal kjøpe nye lister hver 3 mnd.

Skrevet

Det flyr vel en faen i folk da, og en del tenker nok som meg "er ikke du hyggelig mot meg så gidder vel pokker ikke jeg være hyggelig med deg heller!"

Skrevet

Misliker de sterkt- derfor har jeg reservert meg- tok 2 minutter!

Skrevet

Du Casandra, er du litt trang i nøtta? Skjønte ikke det med salgsloggen du!

Vi tjener selvsagt penger uansett. Vi jobber ikke på bare provisjon vet du. Faktisk så tjener jeg ektstremt bra, og gjør sikkert mye mindre enn deg i løpet av en dag.

Skrevet

Nei jeg har heldigvis ikke satt meg inn i hvordan telefonselgere tjener penger.Intr meg svært lite uansett.

Er tydeligvis veldig trang i nøtta som slipper å tjene til livets opphold som en forbanna irriterende telefonselger!

Skrevet

Eg har jobba som det, og aldri meir. Eg er veldig høflig og sånt, men enkelte folk var så frekke og usmaklige at det var heilt sjukt! Og eg var ein sånn som tok eit nei for eit nei.

Skrevet

ETT SALG STARTER MED ETT NEI!!

Så derfor tar vi ikke ett nei for ett nei!!

Skrevet

Nei, liker ikke telefonselgere, og ville ikke ha vært det selv. Har reservert meg i brønnøysundregisteret mot alt av telefonsalg!

Skrevet

Til deg som jobber som telefonselger.

Hadde bare alle telefinselgere vært som deg. Tatt nei for et nei så hadde nok ikke telefonselgere blitt et hatuttrykk. Men noen selgere er bare så frekke! (Men man finner vel frekke folk i alle slags yrker tror nå jeg)

Hadde jeg vært selger hadde jeg ikke giddet å bruke tid på en person jeg ikke hadde fått noe salg på allikevel. Hadde vært bedre å ringe neste gang og håpet på et salg der!

Skrevet

Jeg skal ringe deg i morgen jeg Casandra. Så kan vi ha en lang hyggelig prat;-) Lurer forresten på hva du jobber med.

Skrevet

Jeg hater også telefonselgere, og er ikke veldig plaget etter å ha vært reservert mot det så lenge det har vært mulig å reservere meg, men de få som ringer gir seg aldri, og det er ganske irriterende... :( VIlle aldri jobbet som det selv... jeg har nok telefoner i jobben min, og liker ikke å snakke i telefonen i det hele tatt.

Skrevet

hater telefonselgere ja... de som er innpåslitne osv... heldigvis er det svært sjeldent jeg blir oppringt... sist var vel i 2006 eller noe slikt... forstår de jo... er jo jobben deres... men er de så frekk og ikke tar ett nei for ett nei osv da er et en annen sak... det er bare respektløst.

de værste er de som ringer ang krybbedød like før OG etter fødselen!!!

FAEN HELLER

Skrevet

jobbet meg å selge annonser i en avis - første jobben min. syntes det var helt forferdelig. ble ikke lenge der.

blir ofte oppringt av folk som vil ha meg til å støtte. sier at nei, jeg skal ikke støtte noe. kort og greit. ikke vits i å kaste bort både min og deres tid på å jatte med en evighet. ønsker de en god dag videre. likevel er det ofte de samme som ringer tilbake. oppleves dette som frekt kanskje? i tilegg ringer de fra avisa støtt og stadig og vil vi skal abonere, men de tar ikke et nei for et nei. hater når selgere eller organisasjoner ikke gir seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...