TurboPrinsessen:-) Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 sier snuppa på 2,5år til meg i dag under kveldstellet og gir meg en kjempegod klem:-) Gjett om jeg smelta:-)
cherry coke Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Ja, det er skjønne de små=) Datteren min på 3 sier det nesten hver dag "mamma, vi er bestevenner for alltid". Og dessuten har hun diktet en sang til meg...den handler om hvor snill og søt jeg er..;-) Så skjønn!!!
Silja FullFres McQueen Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Hehehe, ja de vet å smelte mammahjerter Minsten på fire sier at han, pappa og storesøster er bestevenner, og så er han kjæresten til mamma. (Samt ei som jobber i bhg, men den velger jeg å overhøre... hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 og min sier "mamma så stor du har blitt" nesten vær dag kan vi bytte??
cherry coke Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Hehehe...hun sier inn i mellom at jeg har stor mage også, men det velger jeg å overhøre..=)
Silja FullFres McQueen Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Haha, Minsten har fortalt i bhg at jeg har bebis i magen, og at det er en gutt... =P Da Eldstefrøkna var fire, så skulle jeg sette meg på sengekanten hennes og lese bok før hun skulle sove. Plutselig sier hun "Du har så stor rompe mamma!" Jeg; "HÆ?" Hun, litt nølende, og med et smiskesmil; "Du har så fin rompe mamma?" Hehehehe ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå