Gå til innhold

Har noen av dere MBT sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kjenner dere noen som har?

Hva synes dere/de evt om de?

Jeg kjøpte meg sandaler i dag, har tenkt å ha de på jobb.

Var veldig dyre da...så håper virkelig at de er gode:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har de og er veldig fornøyd!

det bli sikkert du også :)

Skrevet

Jeg har.

Har ikke brukt de så mye da jeg kjøpte de da jeg var gravid og fikk vondt i bekkenet av de......og etter det var det vinterko som gjaldt. Men skal ta de ibruk igjen snart.

Mannen derimot har brukt sine MYE.

Han skulle bare prøve de for moroskyld da jeg skulle ha mine og siden har de sittet fast på beina hans.

De er litt tunge å gå med til å begynne med og bør bare brukes korte turer i starten. Men etterhvert er de vist helt knall.

Skrevet

Har sko, men har ikke brukt dem noe særlig enda. Tenkte å bruke dem i jobben min som er i hjemmetjenesten, derfor kjøpte jeg sko i stede for sandaler. Har ikke brukt dem siden det fortsatt er mye snø her. De kostet 2200,- så jeg håper de er gode :)

Har hørt mye skryt om dem i alle fall.

Skrevet

Det var godt å høre. Har litt dårlig samvittighet over at de var så dyre, hehe;)

Er det sandalene du også har?

Har en del vondt i ryggen, og håper dette kan hjelpe litt. Men kan vel gjerne bli litt verre i starten??? Er vel en tilvenning for kroppen...

Skrevet

hei jeg bruker min mbt sko masse. har rygg problemer og jobber i helsevesnet så jeg trenger de virkelig. kan ikke si noe negativt om de bortsett fra prisen da. jeg har blitt mye bedre i ryggen, mindre smerter.

må tilvenne seg litt da men når det er over er det bare å nyte skoene. jeg er helt avhengig av de.

Skrevet

Veldig fornøyd =)

Fått en helt annen kroppsholdning!

Skal kjøpe meg joggesko til hjemmebruk, i tillegg til sandalene jeg bruker på jobb =)

Skrevet

yepp.Nydelige å gå på. Kjøpte sko, angrer på det - skulle heller valgt sandaler.

Nesten ikke brukt de. 3 ganger på jobb

Så hvis noen vil kjøpe de;o) Str 39

Skrevet

Veldig fornøyd, kjempegode å gå på, og gjør underverker med holdningen, fikk de anbafalt av fysioterapeut faktisk..

Men hun sa det var viktig å venne kroppen litt tid de, ikke bruk de 7 timer første dagen! Hun sa 2-4 timer var nok første dagen, også gradvis trappe opp. Du bruker litt andre stabiliseringsmuskler på dem enn på vanlige sko så du kan bli kjempestøl og få vondt om du bruker de for lenge første dagene.

Skrevet

Jeg fikk også beskjed om å bruke de litt om gangen i starten.

Men jeg har jo kun tenkt å bruke de på jobb. Men dere andre, er det slik at dere bruker de hele tida? Jobber i barnehage så går mye på jobb, så tenker at det kan vel hjelpe på rygg o.l. om jeg får brukt de der...selv om jeg bruker vanlige sko ellers??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...