*gruffalo* Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Kom hjem fra jobb i dag, og han tok ungene med i kjelleren. Jeg lurte på hva de skulle...men det hadde jeg visst ingen ting med. Så kom de opp med en symaskin til meg:) Jeg har ønsket meg det, men sambo har ikke helt forstått hva jeg skal med en... Så derfor ble jeg ganske overrasket da han kom med den:) Det var en veldig forsinket morsdagspresang, hehe;) Så nå må jeg bare finne ut hva jeg kan bruke den til... Jeg kan jo ikke sette i tråden en gang...men alt må vel læres, hehe;) Men mener selv at det må være en grei ting å ha. At jeg i alle fall skal klare å legge opp en bukse selv etter hvert:) Noen av dere som syr?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Ja alt kan læres. Så gøy da og bli overasket slik. Håpe du får masse nytte av den:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Oi så gøy. Jeg syr litt ,men ikke med symaskin, ønsker meg egentlig en symaskin jeg og, men foreløpig blir ikke det prioritert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå