Gå til innhold

Emmaljunga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med emmaljunga vogner? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært kjempefornøyd med emmaljunga. Hadde en sportsvogn av modell scooter til gutten min som nå er 4, og da jenta mi som nå er 2 skulle over på sportsvogn hadde jeg egentlig kjøpt en annen vogn (den gamle "scootern" ble musespist da den stod lagret i garasjen!!) men endte opp med å selge den og kjøpe ny emmaljunga scootervogn. De er kjempegode å trille og gode for barnet å ligge/sitte i. Hun bruker den som sovevogn i bhg nå:)

Nå venter jeg nok en liten prinsesse, (ikke helt planlagt, he,he) og har solgt den gamle duovogna av merke basson for lenge siden, så da falt valget uten tvil på en emmaljunga duo edge! Brukt da, ettersom dette helt garantert blir siste småtroll hos oss:) Disse vognene er dyre men en finner mange nesten helt nye på finn som en kan spare 2-3 tusen på..!

Skrevet

Tusen takk for svar :) Ja, de koster litt, men er det en god vogn så går det bra :)

Skrevet

jeg ville heller kjøpt emmaljunga city cross. den er nettere og penere enn de andre duo vognene til emmaljunga

Skrevet

har ingen direkte erfaring med noen av vognene, men vi har kjøpt emmaljunga duo edge fremfor city cross rett og slett fordi jeg synes den ble altfor lav - måtte bøye meg veldig hver gang jeg skulle ned i baggen, og sambo på 1.90 synes den var altfor lav:)

Skrevet

Vurderte også duo edge og city cross, og for oss ble også city cross altfor lav - vi er ganske høye begge to. Om du synes duo edge blir "klumpete", så vurder classic understell istedet for sportsunderstellet - vi kjøpte classic, og dette er etter min mening lettere og bedre å manøvrere. Duo edge understellene har forresten også lufthjul, mens city cross har "harde" hjul.

Men, dette blir nok til sist smak og behag - ingen tvil om at city cross f.eks. er mye lettere!

Skrevet

Har City Crossen, og ELSKER den!! Helt fantastisk god å trille pga super fjæring, den er blant de letteste på markedet (11 kg), samt at sportsdelen er vendbar (utrolig stor fordel, alle som har vogner hvor man ikke kan snu, er grønne av misunnlse;). Dette m høyden kan du jo bare teste ut i butikken, men jeg har ihvertfall aldri blitt plaget av den!

De tyngre Emmaljunga-vognene er veldig tunge å trille i oppoverbakker, samt ta inn/ut av bil osv.. Nei, jeg ville definitivt gått for en City Cross, og siden du bor i by (bergen?), VET jeg at du ikke vil angre! Superlett inn og ut på busser, trikker osv. Det er rett og slett den beste vogna jeg noengang har trilla!

Skrevet

Vi har Duo edge, 6 år gammel. Brukt av 2, også i barnehagen (det er egentlig ikke å anbefale...) God som ny :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...