Gå til innhold

Har noen av dere MBT sko?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kjenner dere noen som har?

Hva synes dere/de evt om de?

Jeg kjøpte meg sandaler i dag, har tenkt å ha de på jobb.

Var veldig dyre da...så håper virkelig at de er gode:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har akkurat kjøpt meg MBT joggesko. Har bare gått på de en dag, men er veldig fornøyd med de da. Var utrolig myke å gå med og behagelige. Har vært syk, men tenkte meg ut å gå tur på de i morgen. Tror nok du kommer til å bli fornyd.

Skrevet

Har planer om å kjøpe, men tror jeg skal vente og se hvor dyre de er i Sverige. Mulig jeg kan spare litt på å kjøpe dem der i og med at valutaen er såpass gunstig nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...