*gruffalo* Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Eller kjenner dere noen som har? Hva synes dere/de evt om de? Jeg kjøpte meg sandaler i dag, har tenkt å ha de på jobb. Var veldig dyre da...så håper virkelig at de er gode:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 jeg har akkurat kjøpt meg MBT joggesko. Har bare gått på de en dag, men er veldig fornøyd med de da. Var utrolig myke å gå med og behagelige. Har vært syk, men tenkte meg ut å gå tur på de i morgen. Tror nok du kommer til å bli fornyd.
Gjest Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Har planer om å kjøpe, men tror jeg skal vente og se hvor dyre de er i Sverige. Mulig jeg kan spare litt på å kjøpe dem der i og med at valutaen er såpass gunstig nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå