Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 har et bittelite firma. er selvstendig næringsdrivende. helt nytt. og jeg forstår svært lite av selvangivelsen. hva er det jeg må gjøre med selangivelsen? og der det står: sum grunnlag for inntekts og formueskatt står. inntekt/fradrag 65000 og formue/gjeld 15800 betyr dette at jeg må betale 15000 i skatt eller at jeg får det?? guuuud nå føler jeg meg dum
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Vanskelig å forklare deg med så lite opplysninger. Men er det ikke slik at du må levere en selvangivelse som gjelder for Selvstendige Næringsdrivende da?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå