Gå til innhold

hjelp til selvangivelsen please!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

har et bittelite firma. er selvstendig næringsdrivende. helt nytt. og jeg forstår svært lite av selvangivelsen. hva er det jeg må gjøre med selangivelsen? og der det står: sum grunnlag for inntekts og formueskatt står. inntekt/fradrag 65000 og formue/gjeld 15800 betyr dette at jeg må betale 15000 i skatt eller at jeg får det?? guuuud nå føler jeg meg dum

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å forklare deg med så lite opplysninger.

Men er det ikke slik at du må levere en selvangivelse som gjelder for Selvstendige Næringsdrivende da?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...