lilly of the walley Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Jeg synes det er drøyt jeg, når barna er mellom 1 og 3 år! I kommunale barnehager er det ikke lov å ha mer enn 3 barn pr voksen når de er så små.
~sjiraff~ Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 En av grunnene til at jeg ikke er noen fan av familiebarnahager.
lilly of the walley Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2009 nei jeg blei skikkelig skeptisk jeg nå. Vet hvordan det er å jobbe i barnehage og det er PESETE når noen er syke. Og i tillegg er de bare assistenter. De gjør sikkert en god jobb, men det er noe med å ha en pedagog der å rådføre seg med osv. Det kommer en pedleder i uka da, men det er altfor lite synes jeg.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Jeg driver selv familiebarnehage og synes dette er et topp tilbud for små barn. Men det må selvsagt drives etter gjeldende lover og regler på like linje med en stor barnehage. I en fam.bhg kan du ha inntil 4 barn pr voksen hvis barna er under 3 år. Hvis de som driver/jobber der er assistenter skal det være ped.leder der 1,5 time pr uke pr barn (hvis jeg ikke husker feil. Jeg er ped.leder selv, så har ingen ansatt). Dvs at hvis det er 9 barn der skal ped.lederen være der 13,5 timer pr uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå