Gå til innhold

soppinfeksjon? men blir ikke bra av behandling.. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om det kan være noe annet jeg har fått? har hatt kløe, sviing og var til og med veldig hoven nedentil. startet med canesten salve på torsdag, tok en vagitorie(?) canesten på fredag kveld. har smurt med salven 3 ganger daglig. hovenheten gikk litt ned, men var langt fra bra i går, så tok en ny vagitorie igår kveld. fortsatt forferdelig kløe og sviing, spes ved vannlating.

noen som har vært borti at det tar såå lang tid å ta knekken på sopp? eller kan det være en annen type eller noe så jeg må til legen? har ikke så veldig lyst å gå til legen med dette da... :-/

har ikke kjønnssykdom, garantert! vært sammen med samme mann i 10 år, og han er ikke utro. tok også rutinesjekk på dette, (ihvertfall syfilus) på 1 svangerskapskontroll for noen få uker siden.

har hatt sopp før, men aldri vært hoven. er noe bedre nå, men blir liksom ikke bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg er det.

HI

Skrevet

Forsøk å kutte stivelse (som blir til sukker i kroppen) fra kostholdet ditt en stund, samt kutt ut (hvis du gjør det) å drikke melk.

Forsøk å se i løpet av 1, 2 og 3 uke hvordan du er, om du har blitt noe

bedre! :)

Det hjelper ikke med kurer, om miljøet (kroppen din) soppen lever i er gunstig for veksten dens... :((

Skrevet

Mange som sliter ekstra med sopp da. Enten ved at de må ta sterkere kurer for å bli kvitt det, at soppen bare dukker opp igjen eller at den rett og slett ikke forsvinner (før man har født)

Kjør på med en sånn syvdagerskur+krem

Skrevet

Altså, med syv dagers kur mener jeg sånn med syv piller.

Bruk bomulstruser, spis lite sukker og ikke bruk såpe når du vasker deg nedentil.

Skrevet

takker for gode råd begge to! har byttet til store bomullstruser. greier ikke gå med annet nå:)

drikker mye melk og har akkurat fått igjen sukkersuget ja.. kanskje det som er grunnen da? har alltid vært glad i godterier og spiser nok mer av det enn de fleste:-/

men hvordan vet jag hva som inneholder stivelse?

men kan jeg ta en ny kur på 7 dager nå som jeg har tatt to sånne sterke 1 dagers? skal legge om kosten! :)

HI

Skrevet

Samboeren din må også ta en sopp-kur, og skal dere ha sex så bruk kondom. Sæd er ugunstig for sopp der nede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...