Ei lita tulle i juni :-) Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Fikk mensen på onsdag i forrige uke, var ferdig med den på søndag. Det jeg lurer på er om hvis vi har sex i kveld, 2 dager etter ferdig mensen, hvor stor er sjansen for å bli gravid? Noen som vet at de har blitt befruktet så tidlig etter mensen? Har avsluttet p-pillen, yasmin 28dagers brett. Har sååå lyst på nr 2 :-)
You can call me Dårris Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Sannsynligheten er vel ikke kjempestor, men den er ikke helt borte heller. Dere taper hvertfall ingenting på å prøve;) Skal mannen din bort?
Tweak Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Tror ikke sjansene er så store... Dessuten så er det jo ikke alltid en hopper rett inn i regelmessig syklus rett etter pilleslutt... Skal ikke ta fra deg noe håp altså! Men ikke forvent så mye nå rett etter pilleslutt, bli heller positivt overrasket om el kommer slik som den burde. Bare ha sex i kveld og så ofte som dere bare orker framover (ca annenhver dag sier de) og så kan det jo hende at du er heldig og får full klaff i første pp. Ikke mist motet om det ikke går. Det er UTROLIG mye som skal klaffe for å bli gravid! At det i det hele tatt er mulig er et mysterium, he he. Husk at de fleste som ønsker det blir gravide i løpet av ett års prøving. Prøv å ikke stresse. Men en kan fint lete etter el og tenke graviditet 24/7 uten at det er stress altså :-)
Ei lita tulle i juni :-) Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2009 Hehe, nei, mannen min skal ikke reise bort, er bare sååå verpe syk.... ble gravid i fjor sommer rett etter pilleslutt, men mistet uheldigvis... drømmer om å ha baby i magen HVER eneste natt jeg... *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå