saa09 Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 I morgen kl 11 skal jeg på ultralyd og jeg gru/gleder meg skikkelig. Jeg kjenner at det blir godt å se, og få pratet og spurt fagfolket om litt av hvert :-) Spennede spennende!!
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 ÅÅhh..så koselig jeg og skal på tidlig ul imorgen gleder meg til å se den lille huleboeren min hihi.. Lykke til imorgen
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Tusen takk :) Hvor langt er du på vei ? Når har du termin ?
saa09 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2009 Tror jeg er 8+5 idag, ca termin 6 nov! Du da?
Sistah*G07*J09* Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 Jeg skal også i morgen. har time kl.08 gleder meg som en liten unge er 8+2 i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå