Gå til innhold

Vogn-liggemål 85cm. Hva vil det si?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det setet pluss ryggen som er liggemålet?

Kikker på en basson luna reisetrille, lurer på om den er stor nok til min gutt som nettopp er 3 år (94 cm høy). Må ha en trille til sydenturen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sete pluss rygg ja.

Skrevet

Det vil vel si lengden når ryggen er lagt ned, altså hvor lang plass det er å ligge på. 85 cm er ikke langt...

Skrevet

Jeg synes det hørtes veldig lite ut til en 3 åring, ville funnet en på minst 90 cm.

Skrevet

Men hele gutten fra topp til tå er jo 94 cm da. Hvilken reisetrille har liggemål på over 90 cm da?

Skrevet

Trenger han en trill som han skal sove i da, når han er 3? Eller er det bare for å transportere ham?

Skrevet

Nå ligger han vel ikke med føttene oppi sittedelen, en del av beina henger jo alltid utenfor. Så 85 er vel ikke så veldig lite.

Hvis du vil sammenligne så er TFK 100cm og den er av de aller aller største.

Skrevet

Han sover om dagen ennå ja.

Skrevet

Ok, om han sover på dagen trenger du kanskje noe litt lengre. Tenker på den TFK Buggster jeg, er ikke den ganske lang i ryggen?

Skrevet

Men hva er prisen på den da? Vi har en simo trille, men jeg tenkte kjøpe en billigere trille til turen siden man kun får igjen på forsikringen hvis vognen er ukjørbar..

Skrevet

TFK Buggster koster vel noen tusinger...2-3000 tror jeg, så direkte billig er den vel ikke :P

Skrevet

Nei da kan jeg jo like gjerne ta med simo trilla, kosta vel oppimot 3000,- den. Hadde tenkt og kjøpe en til ca 1000,- så det ikke er så farlig hvis det får litt hard medfart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...