Gå til innhold

Oi. Jeg har nok vært litt utro i dag! :-o

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å gjøre en superlang historie bittelitt kortere:

Jeg sliter med dårlig sexlyst. Jeg har aldri hatt sexlyst, og jeg har aldri nytt sex. Jeg har dermed selvfølgelig aldri vært i nærheten av en orgasme. Dette er noe som har plaget meg masse gjenom hele livet, og den forrige kjæresten min var jeg sammen med i et par år mer enn jeg burde bare frodi jeg trodde ingen andre ville ha en slik en som meg, Hvem vil ha en kjæreste som ikke vil ha sex liksom???

Etterhvert gikk jeg da fra han, og nå er jeg gift med en helt fantastisk mann. Jeg elsker han høyt, og sammen har vi en datter på snart 2,5 år. Vi har gått til sexolog (noen ganger sammen, og noen ganger jeg alene) i en god stund, og nå kjenner jeg faktisk at jeg for første gang i mitt 28 år lange liv har litt lyst på sex!

Så kommer vi til problemet. Det er ikke mannen min jeg vil ha sex med!! Det er fryktelig synd, men slik er det. Jeg vil ha en mann som er MANN. Jeg vil føle meg liten og beskyttet i armene hans, og da holder det ikke med en liten spjæling som er like høy som meg. Mannen min er godt høyere enn meg, men han er veldig slank. Jeg vet ikke helt hva som gjør det, men jeg får bare ikke den kriblende følelsen av mannen min. I tillegg er mannen min lite erfaren sexuelt, og han er mest den romantiske typen.

Det jeg kjenenr at jeg vil ha, er altså en stor sterk mann som kan ta meg med storm. Og så er det denne fyren da. En kompis jeg har kjent i årevis, og som mannen min også kjenner. Det er bare et eller annet med han, og det er en spesiell kjemi mellom oss. Vi tenner begge to på hverandre, og det har blitt til at vi strekker grensene lenger og lenger.

her kunne jeg forklart masse, men dette innlegget blir allerede veldig langt, så kort fortalt har det blitt til at vi nå er litt fysiske med hverandre. Vi begyndte å fleipe på msn, og så ble det til at vi satt og forklarte hverandre akkurat hva vi ville gjordt med hverandre. Skriftlig sex om du vil. I dag var han på besøk en tur, og det endte med at han tok meg rå rompa. Dette har skjedd mange ganger før, men i dag havnet han innenfor buksa mi. Bare på rompa, men likevel. Han tok meg også på brystene, innenfor BHen.

Jeg vet at dette ikke er akseptabelt, og jeg hadde aldri trodd at jeg kom til å gjøre noe slikt. Jeg elsker mannen min, men han har bare ikke den siden som tenner meg, og jeg frykter at jeg en vakker dag kommer til å gå hele veien og være utro. Hva man kaller det som skjedde i dag er vel sikkert en definisjonssak.

Såh, siste lille fotnote her. Jeg og mannen min er veldig åpne mot hverandre, og jeg har fortalt han alt frem til nå. Jeg har fortalt han at jeg tenner litt, men at det ikke er på han. Jeg har grått på hans skulder og beklaget meg, og han er bare verdens mest forståelsesfulle og fantastiske mann. Han sier jeg ikke må ta det så tungt, og at det kanskje er sånn som bare må skje for å få meg i gang sexuellt sett.

Det gjør han ikke noen ting at jeg tenner på noen andre, men han vet jo ikke at jeg har gått så langt som jeg nå har.

Jeg har jo ikke lyst til å være utro, men dette med at jeg ikke har klart å tenne sexuelt har plaget meg så mye i så mange år at jeg har litt lyst å bare hoppe i det og så hva det dreier seg om.

Sex har jeg jo selvsagt hatt før, men bare fordi jeg nesten er litt pliktet til det. Det er bare noe man gjør i et eksteskap liksom.

Men jeg har ikke hat sex fordi jeg har hatt lyst på sex før.

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette. Vet ikke hva jeg vil med det. Men noen innspill og komentarer hadde vært fint. Råd? Noe du vil komentere?

Kan noen væer snill å legge ut på skravle for meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror du må ta en runde med deg selv og tenk på hva du gjør med mannen din....

Skrevet

Ja, litt utro.

Jeg har jo ikke hatt sex med noen andre enn mannen min, men jeg har jo gjordt noe ulovlig

Skrevet

Hvis du ikke tenner på mannen din er det kanskje ikke så lurt å være sammen med han da? Når du blir fysisk med en annen person bak hans rygg defineres det som utroskap..Så tenk deg om hvem du vil ha. Utroskap ødelegger mennesker.

Skrevet

Man er ikke LITT utro.....

Snu det på hodet. Hvordan hadde du taklet å få vite at mannen din ikke tente på deg seksuelt..? Kanskje mest et problem for deg om du hadde vært en seksuelt ladet person i utgangspunktet, og joda, jeg skjønner at du har slitt lenge! Unner deg selvfølgelig å finne seksualiteten i deg, men dette er IKKE måten å gjøre det på. Du VELGER å være utro.. Du kan også VELGE å lære deg å bli kåt på mannen din..

All makt hos deg...

Skrevet

Utfra mitt moralske kompass, så har du vært utro. For meg er det ikke noe skala på utroskap, du kan like lite være "litt utro" som du kan være "litt gravid", og den meest graverende utroskapen skjer i hodet ditt.

Jeg tror du er ute på en farlig vei. Jeg føler jo frustrasjonen din,og fryden din over endelig å tenne seksuelt, men det virker også for meg som om du har bestemt deg for at det er helt uaktuelt å tenne på mannen din. Men sex og tenning kan ha flere dimensjoner, ikke bare det rå begjæret som du er i ferd med å gi etter for. Med tanker og fantasier så kan man styre litt hva man tenner på, og fantasiene du har i hodet når du og mannen din har sex er bare dine, og kan hjelpe veldig.

Har du og mannen din forsøkt rollespill? Hvor han kan spille den store, sterke, beskyttende for deg, og ta deg med storm.

Uansett, ha klart for deg i hodet om prisen du er i ferd med å betale for et bedre sexliv er verd forholdet til, og følelsene til mannen din.

Skrevet

har ikke lyst å gi deg pepper for dette jeg.. skjønner godt at du har vært mye frustrert og at du sikkert er enda mer frustrert nå. hva med å snakke med mannen om hele greia? tror du han kunne gitt deg lov til å prøve? så kan du kanskje føle deg hel? på den annen side må du nesten vite da om du vil greie å glemme han kompisen etterpå. mannen din må kunne stole på dere etterpå. kan være du ødelegger kompisforholdet etterpå også. må evt fortelle han at om ting skulle kunne skje, så må det være et engangstilfelle osv. hvis noe skal skje vil jeg råde deg til å tenke gjennom både ved åpenhet og evt om du heller velger å være utro. i verste fall så sitter du igjen med skjegget i postkassen etterpå og har ikke noe godt forhold til noen av dem...

Skrevet

Kanskje fantasier kan være et stikkord?

Ha sex med din mann, men ha et eget lite "forspill" i hodet med den store, sterke fremmede. Ev. hent ham frem undervegs også om det skulle bli nødvendig.

Når det gjelder den høyst levende kameraten din.

Skal du ha sex med ham må du gjøre det slutt med mannen din først. Så da får du nesten ta en vurdering på om han er verd familien din ...

Det er ikke så vanskelig å la være å ha sex ... det er bare å ikke gjøre det, og si stopp om kompisen skulle bli nærgående.

Skrevet

Heihei, jeg vil heller ikke gi deg noe pepper. Helt unødvendig å begynne hvor-går-grensen-for-utroskap-diskusjonen her. Dama vet jo åpenbart at ingenting burde skjedd, men dette er underordnet her synes jeg.

Det fæle faktum er at du "har bestemt" at du ikke tenner på din mann. Du vil ikke ha en pingle, du vil ha Mr Knight in shining armour som kommer og tar deg (på en god måte:)

Hadde mannen min sagt noe av det du har sagt til din mann hadde jeg vært knust! At din mann fremdeles er støttende tross dypt såret ego viser at dette er em Mann med stor M.

Er du sikker på at dette ikke er et tilfelle av ditt eget problem med seksualitet? En psykolog/psykiater kunne nok snakket i timesvis om det faktum at du heller "velger" å tenne på en stor&sterk kompis - det desidert letteste og minst kompliserte valget. Du slipper å forholde deg til et reelt forhold, alt dreier seg om flørt og seksulle hint. Ikke en sur sokk i sikte, eller andre drepen-for-sexlivet-ting.

Og du risikerer heller ingenting. 1. Du har allerede fortalt din mann dette her. 2. Du har egentlig ingen intensjoner om å være utro (selv om du er redd for at det kan skje.) 3. Du risikerer ikke avvisning eller en lang diskusjon rundt din manglende lyst. (som må være utrolig vanskelig å prøve å forsvare - selv om det egentlig ikke er noe å forsvare.)

Jeg syns du nokså umiddelbart bør pelle deg til nærmeste psykolog/sexolog. Andre, mer pirrende råd kan være å skaffe deg litt lesestoff av typen Uten en tråd, Catherine Ms seksuelle liv, Lasso rundt fru Luna eller noe i den duren, og se om det kan hjelpe.

Skaff deg også en kvalitetsdildo og se hva du kan vekke på egen hånd.

Og dersom du skulle ha tanker om at sex er litt urent eller andre tanker om skam så jobb med det.

Jeg håper du og din mann kan finne utav dette, for begges del.

Skrevet

Har ingen konkrete råd å komme med, men har vært i en lignende situasjon. jeg har ikke slitt med sexlysten, og har et bra sexliv med samboeren, men ble veldig tent på en kompis, og dette var gjensidig.

Vi har bestandig kunnet snakke veldig lett sammen, men det var lenge helt uskyldig. En kveld sendte vi imidlertis sms til hverandre, som tok en ny vending. Vi var begge fulle, og var på hver vår fest. Det endte med at vi skrev hva vi ville gjort med hverandre om vi var på samme sted. Farlig, men veldig spennende. Vi fortsatte med disse meldingene, og en dag jeg var alene, kom han på besøk. Vi snakket om det vi hadde gjort, og bestemte oss for å la det bli med det....Helt til han skulle dra, og han ga meg en klem. Da greide vi ikke styre oss, og det ble stryking under klærne. Vi klarte å stoppe. Men neste gang vi møttes, var vi på hverandre med en gang. Det ble ingen pentetrering, men "alt" annet.

Vi bestemte oss for å la det bli med det, og etter det, har vi hatt minimalt med kontakt, selv om vi var enige om å fortsette som før alt dette skjedde. Savner kontakten med ham, så vet ikke hvor lurt det var, akkurat.

Skrevet

HI her.

Jeg er litt sjokkert over hvor reflekterte og fine svar jeg har fått her.

Hadde forventet mer barnslige komentarer og tøys rett og slett, men her var det mye nyttig å finne.

Jeg har vært logget av i noen timer, men skal svare dere nå:

Jeg vet at jeg velger å være utro. Selvfølgelig er det mitt valg. Jeg kan jo avslutte og stoppe når som helst. Men jeg vet jammen ikke om jeg vil. Jeg har så inderlig lyst til å se om jeg kan føle seksuell tenning "for real". Jeg er klar over at det kanskje er bare spenningen i det hele med at det er nytt og ulovlig. Jeg er også klar over at jeg risikerer mye. Men som sagt så har jeg jo gått til terapi for dette i lange tider, og vi har tatt i bruk alt vi har kommet over av litteratur, teknikker, rollespill. Også vibrator og andre typer leketøy.

Jeg forsøker å fantasere om han kompisen min mens jeg er sammen med mannen min, men jeg klarer det ikke med mindre jeg nettopp har hatt kontakt med han andre. Jeg har jo fortalt så godt som allt til mannen min (inkludert at jeg tenner på en annen og kanskje kunne følt skikkelig tenning med han dersom jeg hadde tillatt ting), så han vet jo det meste. Vi har forsøkt rollespill av typen at han skal være mer røff og bestemt, og bare ta meg med storm. Det fungerer IKKE.

Mannen min er så langt unna den typen selv, så det blir så veldig unaturlig at det bare blir teit. Det tenner meg mindre enn noe annet. :-(

Hvis jeg skulle finne på å gå hele veien med han andre, så vet jeg at jeg kommer til å fortelle det til mannen min etterhvert. Og jeg har stor tro på at han ikke kommer til å forlate meg for det, selv om han jo vil bli såret og kanskje svekkes tilliten mellom oss i lang tid.

Noen kommer sikkert til å foreslå at jeg bare spør han om det på forhond, men det vil jeg ikke. Jeg vil liksom ikke planlegge å være utro om dere skjønner. Jeg klarer ikke helt å forklare den dær helt bra syns jeg. Men jeg har jo snakket om dette i et hypotetisk tilfelle, og da sa faktisk mannen min at det kanskje var det steget vi må gå for at jeg skal vekkes. Han sammenlignet det med mat faktisk. For noen år siden var jeg veldig kjedelig i matveien, og redd for nye smaker i omentrelt alt. Nå har jeg strukket meg selv steg for steg, og plutselig sitter jeg og knasker sushi og diverse eksotisk mat jeg ellers bare kunne drømme om. Kanskje er det sånn på det sexuelle plan også?

Jeg vil ikke si han direkte sa at jeg kunne gå å være utro, men dere skjønner kanskje. Jeg vet at han ikke hadde gått fra meg.

Skrevet

Litt til fra HI her.

En av dere anonyme spør om jeg er sikker på at dette ikke er et tilfelle av ditt eget problem med seksualitet. Jeg skjønner ikke helt hva du mener med det??? Jeg "velger" kanskje hvem jeg skal tenne på, men jeg forstår ikke at det skal være mulig å velge det selv? Akkurat nå så tar jeg villig imot følelsen og forsøker å lagre det på hjernen. Jeg forsøker å huske hvordan det føles, og hva som utløste det. Kjenner på egen kropp mentalt, i håp om å få det frem senere også. Det er også noe sexologen har bedt meg om å gjøre. Hun ba meg kikke på andre menn og gjøre det som trengtes, selv om jeg nok ikke tror hun mente at jeg skulle gjøre noe annet enn i tankene.

Forsøk å se for deg at du aldri hadde hatt sexlyst. Ikke en eneste orgasme. Ikke skikkelig lyst-følelse engang. Det hadde fjernet ALL glede av sex for deg. Frustrerende?

Jeg går liksom rundt og lurer på hvilken hemmelighet alle andre har som jeg ikke får ta del i. Alle snakker jo om hvor fantastisk sex er. Jeg vil også oppleve det!!!

Skrevet

Hmmmmm, syns det var ett helt likt innlegg som dette for rundt 6mnd-1 år siden her på DiB......?

Skrevet

Åh? Som omhandlet? Så god husk har ikke jeg nei.

Ikke er jeg her så mye at jeg får med meg alle tråder helelr akkurat.

Skrevet

For en selvsentrert person du er, at du kan gjøre dette mot mannen din!!

Hvis du går videre med denne kameraten og faktisk forteller dette til mannen din er jeg helt sikker på at du kommer til å lage et stort hull i hjertet hans, han virker for snill til å si no men jeg er sikker på at dette går dypt innpå ham.

Jeg var selv på den andre siden for mange år siden, med en som sa dette til meg, han fortalte meg alle sine fantasier og at han tente på en venninne av meg.

Forholdet vårt raknet sakte men sikkert og grensene våre ble bare strekt lenger og lenger...han var utro mot meg og fortalte meg alle detaljer, jeg sa det var greit og at jeg forsto han.

Men det gjorde jeg egentlig ikke, selvfølelsen min ble helt ødelagt og jeg begynte å tro at ingen kunne tenne på meg, det endte med at jeg var utro bare for å bekrefte meg selv.

Tror du er iferd med å starte en ond sirkel...

Skrevet

Jeg har noen kommentarer, uten å ha lest de andre svarene her.

1. Det du ikke kan gjøre foran din partner, er utroskap.

2. Ikke tro at gresset alltid er grønnere på andre siden av gjerdet. Stort sett er det brunt.

Likevel forstår jeg hva du mener, men en løser ikke noen parproblemer ved å søke utenfor parforholdet.

Skrevet

Ja det kan veldig godt være at du har rett i det. Jeg vet jeg gjør noe utilgivelig mot en mann som er helt fantastisk, og jeg hater meg selv bare for at jeg så mye som tenker på det. Men likevel klarer jeg liksom ikke å slå det fra meg. Jeg tror ikke jeg kan klare å leve resten av livet uten å vite hva som er så fantastisk med sex. Jeg vil kjenne de følelsene folk snakker om. Jeg bare MÅ oppleve god sex.

Slik det er nå så spiser det opp ekteskapet, og jeg er klar over at det er bare meg som er årsak til det. Men alternativet er jo å skille meg fra han, og det kommer nok til å skape et MYE større hull i min manns hjerte enn utroskapen vil gjøre.

Spesielt siden dette er noe vi har snakket om på forhond

Skrevet

Jeg ønsker ikke et forhold til han kompisen min. Det VET jeg helt sikkert at jeg ikke vi. Vi er IKKE noen god match på forholdsmåten i det hele tatt. Når det kommer til forhold så får jeg ALLT jeg vil ha av mannen min. Han er den perkete mann, bare ikke den perfekte elsker. Det eneste jeg vil med han kompisen er å feie over han. Det er kun sexuellt jeg er interessert i han, fordi jeg vil oppleve hva det dreier seg om på en måte.

Skrevet

Men hvorfor dele alt med din mann? Hvorfor ikke bare gjøre det? Trenger han absolutt vite alt?!

Utroskap er kjempe no no, men noen ganger er det som man sier; Det man ikke vet har man ikke vondt av.

Jeg elsker min mann, men han er bånn i senga og utstyret er lite. Jeg har ikke hatt en eneste orgasme på de 10 årene vi har vært sammen, men det vet han ikke no om, jeg faker:) Hvis jeg noen gang får muligheten til å være utro og det skjer helt diskre kommer jeg til å gjøre det, men jeg kommer aldri til å si noe til ham....gresset er nok grønnere på den andre siden, menkun for en ting.

Skrevet

Hmmmm, nei var bare noe samme opplegget som her. Med sexolog osv.

Husker ikke helt, men ringte en bjelle når jeg leste dette ^^

Skrevet

Men, hva får deg til å tro at med han så skal du få oppleve det?

Det er jo bare tanker du har, du tror det fordi han ikke er din mann.

Jeg har vært borti det samme selv, men det var JEG som måtte jobbe med mine tanker.

På egenhånd måtte jeg finne mine metoder for å få nå frem. Jeg brukte lang tid, men en dag klarte jeg å finne mitt punkt. Du må finne erotiske sider ved deg selv, som gjør at mannen din kan nå ditt punkt. Stillinger ++

Folk sier de bruker finger og dusjstråle, det er noe jeg ikke klarer. Jeg finner ikke noe punkt med det.

Med dildo klarer jeg det, men ofte bruker jeg lang tid. Noen ganger går det etter bare 10sekunder liksom.

Lykke til.

Skrevet

Du fortjener jo ikke noe bedre, du har faka i 10 år, hvordan i alle dager skal mannen din skjønne at han er bånn i senga da? Noen gang blir jeg rent forundra over hvor blåste damer kan være... Så lenge du faker, har du mista retten til å klage...

Skrevet

Jeg tror at du innerst inne føler en skam over din seksualitet. Derfor fantaserer du om og tenner på tanken om en stor og sterk mannemann, for hva kan vel lille du stå imot med da? Han kan jo bare ta det han vil ha, om han ønsker. Derfor så kan du like gjerne bare gi deg hen og la deg rive med av de skambelagte følelsene dine. For du har på en måte ikke noe valg, eller noe ansvar.

Sex med mannen din derimot, som ikke kunne ha "tvunget deg" innebærer at du selv erkjenner og tar ansvar for den sexualiteten du har, at du vil og gir deg selv lov til å nyte, og det kan det hende at du ikke klarer, ennå. De tankene du har virker på et vis veldig umodne, litt "fjortis", om at en skal "ta deg med storm". Det er bare det at det er ikke slik seksualitet fungerer. Det er ikke som i kiosklitteraturens himmelstormende lidenskapssener, seksualitet er et valg, og et spørsmål om å våge å slippe taket i kontroll, skam, tabuer og forkvakla moralisme. Dette handler om deg, ikke om partneren din. For når du har kommet dit hen at du våger å overgi deg til kåtheten og lysten, da kommer sexlivet ditt til å bli bedre, og det er ikke partneravhengig.

Skrevet

Dersom det er sant at du ikke har hatt orgasme sammen med en mann før, så kan du glemme å få det med en engangsmann;) Selv hvor mye lst du føler, så kjenner han deg ikke slik og vet dermed ikke hvilke "knapper" han skal trykke på. Ikke kjenner du han heller på denne måten.

Du kan ha så lyst du bare vil på forhånd, men du vil i etterkant oppdage at dette var ikke så bra likevel.

Grunnen til at jeg sier dette, er at jeg har hatt min del av one-nights, og INGEN av dem har klart å gi meg orgasme.Selv ikke når tenningen har vært helt ekstrem. Mer enn den kan oppleves i et forhold.

Det er kun kjærester over lengre tid som har klart den oppgaven.

Den spenningen du kjenner overfor denne vennen, virker mest ekstrem så lenge du holder det slik det nå er; i fantasien din.

Jeg synes synd på mannen din. Han er nok redd for å miste deg, siden du forteller ham om tenning på andre. Forteller han deg det samme? At han tenner på andre damer? Tror det hadde vært vondt for deg å høre, om så var tilfelle. Du hadde følt deg mindre verdt. Jeg synes du tråkker på din mann her.

Er det verdt å risikere å ødelegge ekteskapet, bare for å oppleve noe du TROR du kommer til å oppleve? Jeg er sikker på at du kommer til å angre som en hund......

Jeg er ikke ung(38), og har ingen mann/samboer, har hatt min del av engangs og min del av lengre forhold. Seksuelt er det kun forhold som har gitt meg noe, selv om spenningen og lystene ved engangs er større akkurat der og da, sånn FØR sexen.

Jeg har så lyst å advare deg mot det du tenker å gjøre, for det eneste som kommer ut av det, er elendighet......

Det er en grunn til at en blir rådet til å onanere for å bli kjent med sin egen kropp; seksualiteten din ligger hos DEG, ikke hos mennene du tenner på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...