Snabeltann Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Jeg sover en time maks i strekk.. det begynner å bli sykt slitsomt.. tar jo tid å soven igjen. har gjort dette siden seks syv uker.. er 17 uker på onsdag. Våkner enten av kvalmen (har ekstrem sv kvalme), av migrene (i morgentimene) eller av at jeg må tisse. Må tisse minst fem ganger i løpet av natten. Noen ganger opp til ti. Når skal dette gi seg? Hvis jeg prøver å sove på dagen, sover jeg ikke mer enn 20 min før det er opp igjen..
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Ja, jeg også sover dårlig! Må ofte opp å tisse, og så våkner jeg veldig ofte, sånn ca hver time og titter på klokka. Heldigvis så sovner jeg fort igjen da.
Ungspika_m_gutta Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Føler med deg, har samme problemet selv.. Bare at jeg våkner hver gang jeg beveger meg i søvne av hylende smerte i hofter og bekken, umulig å finne sovestilling... Er sykemeldt nå, så har mulighet til å ta det igjen på dagen, men har jo samme problemet da ) Men jeg er heldigvis i ellers fin form Fææælt me migrene da, jeg har det mye ellers (2-8 ganger i mnd), men vært skånet for anfallene hittil i sv.skapet. Håper kvalmen din gir seg snart, og tissinga er vel bare så vidt begynt den ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå