Gå til innhold

ang tidlig ultralyd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurte på hvordan enn kan få det?? bestille hos legen eller jordmord??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal på tidlig ul imorgen. jeg skal til gynekologen min.

du kan jo høre med legen din om du kan bli henvist til tidlig ul. eller så kan du evt bestille time selv på en privat klinikk som majorstua klinikken. men det blir jo dyrere.

Skrevet

Du må som regel ha en god grund til å få det. Enten problemer med å bli gravid (fått hormon behandling for å bli det) eller du må ha vært så uheldig å mistet tidligere.

Vet ikke om man kan bestille det hos en privat gyn og betale det selv, men det beste er å bare slå seg til ro med at alt er bra og nyte at du er gravid.

Det er det bese for både deg og babyen :)

Lykke til :)

Skrevet

Jeg skal til gynokologen min i morgen, og da tar han gu og ultralyd!

Skrevet

Det er bare det et jeg har mistet før...og veldig redd for å miste igjen!!

Får bare prøve og slappe av og krysse fingrene for at alt går bra denne gangen:):):)

Tusen takk for svar!!!:):)

Skrevet

Jeg mistet i oktober(MA) og var veldig bekymret for å miste igjen, fikk tidlig ultralyd pga det. Tok det opp med legen min og hun ringte ullevål og jeg fikk time 1 uke etterpå.

Hvis du virkelig er bekymret så hør med legen din, ikke noe ålreit å være redd for om det er noe galt.

Skrevet

Har du mistet før, tror jeg du har god grunn til å få tidlig UL..Det fikk jeg i uke 9, skal igjen uke 12, uke 18 og 21., for at de skal kunne sjekke om alt er greit.

Skrevet

det er bare å bestille time hos en privat klinikk, jeg var på vindern legevakt i dag som er privat det kostet 700 kr. Jeg syns det var verdt det for å se hjertet og se at det var noe der, det ble liksom mer virkelig da.. Lykke til

Gjest eelis+spire
Skrevet

Jeg fikk tidlig ul for å fastslå hvor langt jeg var på vei, fordi jeg hadde flere fedrekandidater, avhengig av hvor gammelt forsteret var.

Fikk time dagen etter at legen sendte henvisning.

Skrevet

Takk for alle svar!!!

trur ikke jeg vil stresse med det...men tenkte jeg skulle høre me legen!!:)

Har en litt bedre følelse denne gangen...sååå kryssssser fingrene!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...